می توانید 19.6 BUN و کراتینین 150 توان بدون دیالیز اصلاح

جمعه 11 فروردين 1396
ن : lafee

می توانید 19.6 BUN و کراتینین 150 توان بدون دیالیز اصلاح

اگر چه دیالیز است که معمولا در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود، آن است که اغلب باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، سردرد، گرفتگی عضلانی را تجربه کنند. بدین ترتیب، بیماران بدانم که می تواند 19.6 BUN و کراتینین 150 توان بدون دیالیز را اصلاح کرد. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

هر چند که بیماران نارسایی کلیه از بسیاری از علائم مسمومیت و عوارض با سطح کراتینین بالا رنج می برند، تعداد کمی از آنها می دانند که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آن را تجربه کنند.

نارسایی کلیه شده است به عنوان تدریج از دست دادن عملکرد کلیه، که باعث می شود بیماران نشانه های مختلف و عوارض، سطح کراتینین بالا یکی از شایع ترین است تجربه است. از نظر بالینی، کراتینین و BUN 19.6 150 است در مرحله نهایی بیماری کلیوی، بنابراین، آنها نیاز به اقدامات سریع و موثر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به همان اندازه که ممکن است. با رسوب سموم و مواد زائد محصولات در خون، آسیب بیشتر در عملکرد کلیه نه تنها می شود ساخته شده است، اما همچنین بهره وری از کلیه داروهای درمان تحت تاثیر قرار است.

بنابراین، قبل از گرفتن درمانهای برای درمان کلیه، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن خارج به طور کامل. سموم-حذف درمان نوع درمان حذف ضایعات محصولات مختلف از بدن به طور کامل است. سموم حذف کردن بدن، یک محیط داخلی درمانی ارائه شده است را به سلول های بیمار و بافت خود را تعمیر کرد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای ترمیم سلول های بیمار و بافت ها و بهبود عملکرد خود. این درمان، یک برنامه خارجی، با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. وجود دارد گیاهان متعدد حاوی در این درمان، و آنها را به پودر با ماشین ویژه تصفیه شده و آن را به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال خواهد شد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، است که برای بهبود عملکرد کلیه بیمار مفید ارائه می شود. با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا و سطح BUN می تواند اساسا کاهش می یابد.

آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید 19, 6 BUN و کراتینین 150 توان بدون دیالیز اصلاح,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.