می توانید 5.3 کراتینین اجتناب از دیالیز با طب چینی

جمعه 11 فروردين 1396
ن : lafee

می توانید 5.3 کراتینین اجتناب از دیالیز با طب چینی

به تازگی، ما خواسته شد که می تواند 5.3 جلوگیری از دیالیز توسط چند نفر کراتینین. آیا شما این نوع شک، اگر چنین است، لطفا بیش از حد نگران نیست. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. اگر شما هم می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این، لطفا صحبت شرایط خود را با در دکتر آنلاین، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین 5.3 رنج می برند؟
به طور کلی، نارسایی کلیه شده است به عنوان تدریج از دست دادن عملکرد کلیه، با عملکرد کلیه کاهش توصیف، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد محصولات به احتمال زیاد به در خون ساخت خود را، و در نتیجه سطح کراتینین بالا. بدون کنترل موثر، سطح کراتینین بالا و بالاتر رخ می دهد. در اغلب موارد، دیالیز می شود برای بیماران برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن توصیه می شود. حال، دیالیز اغلب باعث می شود بسیاری از بیماران عوارض جانبی را تجربه. و دیالیز یک درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست. همیشه یک زمان است که خروجی ادرار خود را کمتر و کمتر می شود که شما در دیالیز وجود دارد. و عملکرد کلیه خود را کمتر و کمتر می شود.

می توانید 5.3 جلوگیری از دیالیز با طب چینی کراتینین؟
از بالا به ذکر است که، تعمیر کلیه بیمار نقش مهمی در کمک به بیماران مبتلا به کاهش سطح کراتینین بالا ایفا می کند. اگر چه دیالیز میتوانید سطح کراتینین بالا به طور موقت کاهش می دهد، آن را می توانید کلیه تعمیر نیست. بنابراین، بیماران را از سطح کراتینین بالا یک بار دیگر رنج می برند.

بسیاری از ابداعات بر اساس طب چینی، از جمله سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا ساخته شده است.

سموم-حذف درمان استفاده می شود برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات به طور کامل، که نه تنها جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از کلیه درمان داروهای تحت تاثیر قرار دهد. سموم مختلف حذف از بدن، یک محیط داخلی درمانی ارائه شده است برای تعمیر کلیه بیمار. و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون، به طوری که به تامین خون کافی، اکسیژن و تغذیه به کلیه بیمار. و سپس، کلیه بیمار می تواند به تدریج ترمیم، که باعث می شود کلیه بیمار تعمیر به تدریج.

آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید 5, 3 کراتینین اجتناب از دیالیز با طب چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.