بیماری کلیوی مزمن و گرفتگی عضلات معده

دو شنبه 19 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن و گرفتگی عضلات معده

 بیماری کلیوی مزمن و گرفتگی عضلات معده

بیماری مزمن کلیه ممکن است بیماران را دچار گرفتگی های مختلف، از جمله گرفتگی معده است.

علت گرفتگی عضلات معده در CKD

بیماری مزمن کلیه

کلیه ها اندام مهم است به حذف بیش از حد آب و مواد زائد از بدن است. سموم ایجاد ممکن است باعث آسیب به عضلات و اندام خود را، باعث ایجاد گرفتگی معده است. اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد در دیالیز، شما ممکن است گرفتگی شدید را تجربه می کنند. بدین ترتیب، مهم است که برای درمان آسیب کلیوی زمینه ای، نه تنها نشانه ها و علائم است.

کمبود پتاسیم

کلیه عمل را برای تنظیم سطح پتاسیم در خون. پتاسیم مهم برای ساختن عضله، استخوان و بدن شما انرژی خود را به استفاده از. هنگامی که شما در مرحله بیماری مزمن کلیه هستند، موفق کلیه ممکن است کمبود پتاسیم می شود و این ممکن است منجر به انقباض عضلات شکم شود. رژیم غذایی یک راه طبیعی برای دریافت پتاسیم است. با پزشک خود صحبت و یا ترک یک پیام زیر و رژیم غذایی شخصی بر اساس شرایط خود را دریافت کنید.

عوارض جانبی از پزشکی

برخی از داروهای رایج برای بیماری مزمن کلیه، از قبیل داروهای ادرارآور، ACEI، می تواند باعث پتاسیم در بدن شما و بدن شما را قادر به استفاده از آنها عملکرد. بدین ترتیب، گرفتگی معده ممکن است علامت هشدار استفاده از دارو.

در این حالت، شما برای جلوگیری از داروها و بخواهید پزشک خود را به ایجاد برخی از درمان های جایگزین مانند طب گیاهی چینی است.

مدیریت از گرفتگی عضلات معده در CKD

مدیریت از گرفتگی عضلات معده باید هر دو برای درمان کلیه بیماری زمینه ای، تغییرات رژیم غذایی و شیوه زندگی را شامل شود.

میکرو چینی پزشکی

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. تا زمانی که بیماری کلیوی زمینه ای منتشر شد، می توان علائم آن را کاهش خود به خود است.

رژیم غذایی پتاسیم متوازن

رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت کلیه شرایط بهتر است. پزشک و یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید و یک رژیم غذایی شخصی بر اساس وضعیت خود را دریافت کنید. این کمک خواهد کرد که به کاهش گرفتگی عضلات معده خود را.

بدون الکل، استعمال دخانیات ممنوع است

الکل و سیگار کشیدن هر دو کلیه بیمار و تحریک و علائم را بدتر کند. راهنمایی های بسیاری برای چگونگی ترک الکل و سیگار کشیدن به طور طبیعی وجود دارد. اگر شما نیاز دارید، ما در اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عضلات معده,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.