آیا کراتینین 6.3 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز نیاز

چهار شنبه 9 فروردين 1396
ن : lafee

آیا کراتینین 6.3 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز نیاز

دیالیز یک درمان معمول برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به کاهش سطح کراتینین بالا، تا که به بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت است. به تازگی، بیشتر و بیشتر بیماران در حال تلاش برای جلوگیری از دیالیز با توجه به عوامل مختلف، از جمله خستگی، گرفتگی عضلانی، سردرد. بنابراین، آنها تعجب می کند که کراتینین 6.3 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز نیاز.

آیا می تواند به بیماران دیالیز جلوگیری از یا نه، آن به طور عمده در وضعیت بیماری در حال حاضر بیماران بستگی دارد. شما می توانید وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و پس از آن دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

اول از همه، شما نیاز به آن روشن است که چرا نارسایی کلیه از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

به این دلیل که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این دلیل است که بسیاری از سموم و مواد زائد وجود دارد محصولات در خون ساخت خود را. اگر چه برخی از درمان می تواند کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین به طور موقت، به این معنا که می توان آن اساسا کاهش می یابد. پس از یک چند روز یا ماه، بیماران هنوز شانس به تجربه سطح کراتینین بالا است.

از آنجا که بیشتر و بیشتر بیماران حاضر به مقابله با بیماری کلیه بدون دیالیز هستند، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم برای سال های سال کار و پس از آن توسعه یک درمان طبیعی بر اساس طب چینی. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

این یک برنامه خارجی است. در این روش درمانی، می گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، بنابراین این یک درمان طبیعی و راحت است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. و سپس، دو کیسه دارو پر شده با پودر در منطقه کمر بیماران برای حدود 40-50 دقیقه. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج تعمیر و عملکرد خود را نیز می توان بازیافت. با استفاده از این درمان، در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه کمتر از 50 درصد است، این امر می تواند با در نظر گرفتن درمان مناسب، در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه بیش از 50٪ یا 75٪ است، این امر می تواند دشوار است برای گرفتن معکوس معکوس، اما ما می توانید وضعیت بیماری پایدار و کمک شما زندگی می کنند تا زمانی که ممکن است.

با درمان های طبیعی در اینجا، دیالیز می تواند به عنوان آنجا که ممکن است اجتناب شود. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا کراتینین 6, 3 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز نیاز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.