آیا شما هر گونه گزینه دیگر برای کراتینین 8 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز گذشته از

چهار شنبه 9 فروردين 1396
ن : lafee

آیا شما هر گونه گزینه دیگر برای کراتینین 8 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز گذشته از

در اغلب موارد، دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود به منظور کاهش سطح کراتینین افزایش و کاهش برخی علائم مسمومیت. حال، دیالیز اغلب باعث می شود بسیاری از بیماران عوارض جانبی را تجربه. بنابراین، بیماران بدانم که هر گزینه دیگر برای کراتینین 8 با نارسایی کلیه بدون دیالیز وجود دارد.

بیماران به دلیل رنج می برند از سطح کراتینین بالا است که بسیاری از ضایعات محصولات و سموم ساختمان تا در خون شما وجود دارد، علاوه بر این، مواد سموم و مواد زائد محصولات نمی توانند بیرون از بدن توسط کلیه بیمار دفع می شود، و در نتیجه سطح کراتینین بالا. بدون مدیریت موثر، سطح کراتینین بالا و بالاتر رخ می دهد. به طور کلی، کراتینین 8 است در مرحله 5 نارسایی کلیه است که در مرحله نهایی بیماری کلیوی.

اگر چه دیالیز بیماران کمک می کند کاهش سطح کراتینین بالا، آن اغلب باعث می شود از بسیاری از عوارض جانبی رنج می برند. علاوه بر، دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع ضایعات محصولات و مواد سمی از بدن است و آن را نمی تواند کمک به ترمیم بیماران سلول های بیمار و بافت، و آن را نمی توان به بیمار کمک کند اساسا کاهش سطح کراتینین بالا. پس از دیالیز، بیماران اغلب خطرات بالا اجرا به تجربه سطح کراتینین بالا و بالاتر یک بار دیگر.

به منظور کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا اساسا، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم برای سال های سال کار و پس از آن توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این یک درمان کار برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن اساسا است. اول از همه، این نرم افزار خارجی، در نتیجه دستیابی به بهترین اثر برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد آن است. در این روش درمانی، می گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد و سپس آن را بهترین اثر در تعمیر سلول های بیمار و بافت و بهبود عملکرد آن طول می کشد. داروهای گیاهی موجود در این درمان ها به پودر است که به دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه جمع آوری تصفیه شده است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده است.

آیا شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا شما هر گونه گزینه دیگر برای کراتینین 8 مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز گذشته از,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.