چگونه بیماران دیالیزی مقابله با استفراغ

چهار شنبه 9 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه بیماران دیالیزی مقابله با استفراغ

امروزه، دیالیز به طور گسترده در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود، اما بیماران اغلب عوارض جانبی آن را تجربه و استفراغ یکی از شایع ترین است. آنها نمی توانند خوبی زندگی می کنند و به خوبی کار همراه با استفراغ است. بنابراین، بیماران دیالیز مشتاق به دانستن است که بیماران چگونه می توانید دیالیز با استفراغ مقابله هستند.

اول از همه، شما نیاز به آن روشن است که چرا بیماران دیالیز از استفراغ رنج می برند.

دیالیز یک روش که در آن تعداد زیادی از سموم و مواد زائد محصولات خارج از بدن با کمک ماشین دیالیز حذف شده است. تا حدودی، اندازه کوچک از مواد سمی می شود از بدن حذف، مانند کراتینین، آب و اوره. و اندازه و سپس بزرگ از مواد نمی تواند خارج از بدن حذف می شود و در خون شما ساخت و ایجاد آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. و پس از آن، آن را به سیستم مسیر دستگاه گوارش و می شود را به آمونیاک توسط اوره آز شکسته، و پس از آن، آمونیاک سیستم مسیر روده تحریک کنند، که بیماران رنج می برند از استفراغ و حالت تهوع است. علاوه بر این، بیماران در معرض خطر اجرا به از کم خونی یک بیماری است که خون و اکسیژن کافی نمی تواند در داخل کلیه تحویل داده می شود این است که رنج می برند. هنگامی که بدن شما نمیتوانند اکسیژن کافی و خون نیست، بیماران اغلب در معرض خطر به از تهوع و استفراغ رنج می برند را اجرا کنید. علاوه بر این، به سادگی با استفراغ در دیالیز می تواند مشکل را حل کند نه در همه. شما همیشه از استفراغ شما دیالیز هستند رنج می برند. از آنجا که دیالیز می تواند کلیه بیمار تعمیر نیست، عملکرد کلیه را نگه می دارد کاهش تا شما را در دیالیز هستند.

به منظور کمک به بیماران فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم برای سال های سال کار و پس از آن درمان طبیعی به نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy توسعه یافته است. این درمان به طور عمده کار می کند به بهبود عملکرد کلیه با ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه به کلیه بیمار. اگر آسیب با عملکرد کلیه خود را کمتر از 50٪ است، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود و در صورتی که آسیب با عملکرد کلیه خود را بیش از 50٪ یا 75٪ است، ما نمی توانیم به شما کمک کند نارسایی کلیه معکوس، اما ما می توانیم این بیماری را وضعیت پایدار و کمک به شما زندگی می کنند تا زمانی که شما می توانید.

اگر شما در دیالیز هستند و شما از عوارض جانبی مختلفی با دیالیز رنج می برند، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه بیماران دیالیزی مقابله با استفراغ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.