چه می تواند تعطیل کراتینین 900 بعد از دیالیز

دو شنبه 7 فروردين 1396
ن : lafee

چه می تواند تعطیل کراتینین 900 بعد از دیالیز

به طور کلی، دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه به منظور کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، سطح کراتینین آنها هنوز پس از دیالیز افزایش یافته است، چگونه این اتفاق می افتد؟ چه باید بیماران به کاهش کراتینین 900؟ در حال حاضر، شما این نوع از شک؟ مدیر آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا اضافه واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

در وهله اول، شما نیاز به آن روشن است که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین بالا رنج می برند و بیماران با سطح کراتینین بالا چرا نیاز به دیالیز؟

در شرایط بسیار کلی، کلیه مسئول از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن و جذب برخی از مواد مفید در بدن است. هنگامی که کلیه خود را کمتر قادر به انجام عملکرد آن است، کلیه شروع به از دست دادن توانایی خود را به دفع ضایعات محصولات و سموم، منجر به سطح کراتینین بالا. علاوه بر رسوب سموم و مواد زائد محصولات باعث می شود بیماران علائم مسمومیت های مختلف و عوارض است که تهدید بیماران امید به زندگی به طور جدی را تجربه کنند. و سپس، یک جایگزین از دیالیز مورد نیاز است به دفع ضایعات محصولات و مواد سمی از بدن است. در اغلب موارد، دیالیز استفاده شود، برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن است. حال، دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع محصولات زائد است، می تواند سلول های بیمار و بافت ها در کلیه تعمیر نیست، بنابراین، سلول های بیمار و بافت است که هنوز هم رو به وخامت گذاشته می شود، پس از آن، شما را از سطح کراتینین بالا یک بار دیگر رنج می برند .

پس از دیالیز چه می تواند تعطیل کراتینین 900؟

از آنجا که دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع ضایعات محصولات خارج از بدن است، آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار است. بنابراین، شما نیاز به ضمیمه اهمیت بیشتری به تعمیر کلیه بیمار. در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy ارائه شده است برای تعمیر کلیه بیمار. با در نظر گرفتن این برنامه خارجی، خون کافی، اکسیژن و تغذیه را می توان در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم همراه با مقدار زیادی از مواد فعال تحویل داده، به عنوان یک نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی تعمیر و عملکرد آن خود را نیز می توان بازیافت. سطح کراتینین بالا می تواند همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا شما در دیالیز؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر چرا بیماران هنوز از سطح کراتینین بالا پس از دیالیز رنج می برند و چگونه درمان های طبیعی کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه می تواند تعطیل کراتینین 900 بعد از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.