در چه سطح کراتینین پزشکان معمولا توصیه دیالیز یا پیوند

دو شنبه 7 فروردين 1396
ن : lafee

در چه سطح کراتینین پزشکان معمولا توصیه دیالیز یا پیوند

به عنوان یک ماده در واقع، سطح کراتینین بالا است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه کرد. علاوه بر این، بیماران با سطح کراتینین بالا اغلب علائم سردرد، خستگی، بی اشتهایی و خارش پوست نمایش داده شود. بنابراین، دیالیز یا پیوند کلیه پیشنهاد می شود برای بیماران به یک زندگی با کیفیت بالا. در حالی که، در چه سطح کراتینین انجام دکتر معمولا دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می کنید؟

در واقع، در چه سطح کراتینین دیالیز و پیوند کلیه می شود برای بیماران پیشنهاد به طور عمده در بیماران بستگی دارد، وضعیت بیماری فعلی، از قبیل بیماران سن، وضعیت بیماری و تاریخ بیماری. بنابراین، آنها نیاز به تلاش خود را برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری را تا حد امکان و جلوگیری از آسیب بیشتر است. شما همچنین می توانید وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مهم نیست که چه کراتینین دیالیز یا پیوند کلیه سطح مورد نیاز خواهد بود، شما باید سعی کنید بهترین خود را به دریافت درمان به منظور کاهش سطح کراتینین بالا و همچنین جلوگیری از برخی علائم مسمومیت و عوارض. شما نیاز به آن را روشن که به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز و پیوند کلیه است که کلیه خود را نمی توانند کار کنند آن را به عنوان استفاده می شود. بنابراین، شما نیاز به ضمیمه اهمیت بیشتر به بهبود عملکرد کلیه.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک برنامه خارجی است و بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. از طریق یک راه بهبود عملکرد کلیه، کراتینین افزایش خواهد اساسا کاهش می یابد، به عنوان یک نتیجه، شما می توانید از دیالیز و پیوند کلیه دور نگه دارید.

اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند و شما تعجب درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا، لطفا پیام خود را در زیر ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در چه سطح کراتینین پزشکان معمولا توصیه دیالیز یا پیوند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.