گزینه های دیگر از دیالیز چیست

یک شنبه 6 فروردين 1396
ن : lafee

گزینه های دیگر از دیالیز چیست

در شرایط بسیار کلی، دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. با این حال، بیماران نیز اثرات مختلف مسموم نامطلوب همراه با دیالیز را تجربه کنند. بنابراین، بیماران بدانم که چه گزینه دیگری غیر از دیالیز هستند.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، مقدار زیادی از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کم کردن سرعت پیشرفت بیماری شرایط و جلوگیری از آسیب بیشتر به همان اندازه که ممکن است. درمان های طبیعی سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، دایره درمانی، طب سوزنی درمان است.

در صورت نارسایی کلیه، بسیاری از سموم و مواد زائد محصولات ساختمان تا در خون خود را به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد، علاوه بر این، رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری تاثیر می گذارد کلیه درمان داروها. بنابراین، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید به بیرون از بدن ابتدا حذف، تا که به ارائه یک محیط داخلی سلامت به کلیه بیمار تعمیر. در نتیجه، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

بعد، درمان های طبیعی مورد استفاده برای تعمیر کلیه بیمار. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نرم افزار ویژه خارجی است که طول می کشد به بهترین اثر برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای گیاهی وجود دارد و داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده، از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز جمع آوری می توان در داخل ضایعات کلیوی تحویل همراه با بسیاری از مواد فعال است. در نتیجه، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی و به تدریج با محیط داخلی سلامت تعمیر.

علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان نیز به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما به دنبال گزینه های دیگر از دیالیز برای مقابله با بیماری کلیه به دنبال؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه بیماران کمک درمان طبیعی بهبود عملکرد کلیه. لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه های دیگر از دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.