گزینه درمانی دیگر از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

یک شنبه 6 فروردين 1396
ن : lafee

گزینه درمانی دیگر از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است

نارسایی کلیه توصیف به عنوان کلیه کمتر قادر به دفع مواد زائد و سموم مختلف را از بدن است. بنابراین، کلیه کمتر قادر به دفع ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. اگر چه دیالیز است که معمولا استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن، آن را باعث می شود بیماران از بسیاری از عوارض جانبی رنج می برند. پس چه گزینه درمانی دیگر از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

اگر شما می خواهید برای پیدا کردن درمان برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی غیر از دیالیز، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل. این یک محیط داخلی بهداشت و تمیز به کلیه بیمار تعمیر فراهم می کند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی اساسا.

اول از همه، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن کامل، زیرا رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از کلیه درمان داروهای . با سلامت و محیط زیست پاک، درمان طبیعی می تواند بهترین اثر را.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ارائه شده است را کلیه بیمار را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. در این درمان، بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر که به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده تصفیه شده وجود دارد. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی همراه با مواد فعال تحویل داده است.

چگونه طبیعی درمان مقابله با نارسایی کلیه ذکر شده است، آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی درمان نارسایی کلیه؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه درمانی دیگر از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.