جایگزین مرحله 4 کلیه درمان نارسایی برای بیماران در پاپوآ گینه نو

جمعه 27 اسفند 1395
ن : lafee

جایگزین مرحله 4 کلیه درمان نارسایی برای بیماران در پاپوآ گینه نو

علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، یکی دیگر از مرحله 4 کلیه شکست درمان در جهان وجود دارد؟ بله، پاسخ قطعی است. اطلاعات زیر بدون شک بیماران خواهد داد در پاپوآ گینه نو امید جدید است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است جذب بیشتر و بیشتر بیماران خارجی برای آمدن به چین برای درمان بیماری های کلیوی است. تا به مطمئن شوید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در حال حاضر از حدود 65 کشور در 4 سال تحت درمان هزاران نفر بیشتر از بیماران خارجی است. و البته بیماران از پاپوآ گینه نو را شامل می شوند.

بیماران از پاپوآ گینه نو به ما بگویید که تنها دو دستگاه دیالیز در کشور خود وجود دارد، پس از آن چیزی که آسان نیست برای نوبت خود را به درمان دیالیز صبر کنید. ما نمی توانیم این را باور نیست، و نیز می توانید تصور کنید که چه نوع از نتیجه خواهد افتاد اگر بیش از حد سموم در بدن می تواند در زمان نمی تواند حذف شود. پس از آنها به چین آمده، آنها می گویند که بسیاری از ماشین دیالیز دیده اند، هرگز، چه تر است، بسیاری از انواع دیگر از تکنیک تصفیه خون وجود دارد.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، استفاده از درمان های طب چینی مرحله 4 درمان نارسایی کلیه جدید می شود. در مرحله اول، یک تست کامل انجام خواهد شد به دیدن چه نوع از مواد سمی در خون بیماران، نوع پس از آن مناسب از روش تصفیه خون انتخاب خواهد شد. شما ممکن است بدانید که درمان دیالیز تنها می تواند کراتینین، BUN، اسید اوریک و دیگر سموم مولکول کوچک از بین بردن. اگر سموم مولکول متوسط ​​و بزرگ نمی تواند حذف شود، بیماران کلیوی خواهد بهبود بزرگ احساس نمی کنند. پس از خون تصفیه شده است، درمان طب چینی از جمله درمان داغ فشرده سازی، دایره درمانی، حمام پا، حمام درمانی، دهان طب گیاهی چینی، انما درمان، و غیره استفاده می شود به تدریج تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ارائه مواد مغذی برای کلیه ها و ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه آسیب دیده است.

این مرحله 4 کلیه شکست درمان از بین بردن همه از علائم تا حد زیادی، همچنین اگر عملکرد کلیه را می توان به یک سطح ایده آل افزایش کمک خواهد کرد، دیالیز است به احتمال زیاد متوقف شود. به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی از پاپوآ گینه نو، اگر شما علاقه مند به آمدن به چین برای درمان جدید هستند، احساس رایگان با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که کمک به یادگیری بیشتر می باشد.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جایگزین مرحله 4 کلیه درمان نارسایی برای بیماران در پاپوآ گینه نو,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.