مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا

پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین آزمون برای اندازه گیری چگونه کلیه خود را به کار است. به طور کلی، سطح کراتینین بالا اشاره به آن کلیه ها به خوبی کار نمی کند. برای مقابله با کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه، شما باید به آن روشن است که چگونه این اتفاق می افتد.

چه عواملی باعث افزایش سطح کراتینین در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کراتی نین یک محصول سوخت و ساز بدن است که توسط سوخت و ساز بدن عضلانی خود را و پروتئین که می خورید تولید شده است. به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین باید فیلتر از بدن توسط تابع فیلتراسیون گلومرولی در ادرار شما باشد. هنگامی که از عملکرد فیلتراسیون گلومرولی حمله از بیماری های مختلف کلیوی، بسیاری از مواد سمی، زباله محصولات و مایع بسیار سپرده در کلیه ها، باعث کراتینین بالا.

از علائم شایع سطح کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه چیست؟

بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه در سطح کراتینین بالا خواهد برخی از علائم، از جمله خستگی، سردرد، کم خونی، تنگی نفس، اشتها از دست دادن، تب، گیجی، تورم در دست ها و پاها و همچنین کمر درد را تجربه کنند.

ذکر شده در بالا از علائم شایع مرحله 4 نارسایی کلیه، که ممکن است مشکلات کلیوی زمینه ای نشان می دهد می باشد. بنابراین شما نیاز به نگه داشتن چشم در این نشانه ها. هر گونه اطلاعات می خواهید بدانید که، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com.

چگونه به مقابله با سطح کراتینین بالا در مرحله 4 نارسایی کلیه؟

کاهش کراتینین افزایش است که همیشه اولین انتخاب برای بیماران برای مقابله با بیماری های کلیه است. برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا، دیالیز است که معمولا مورد استفاده برای کاهش سطح کراتینین بالا، اما، دیالیز است که درمانی برای بیماری های کلیوی و کاهش سطح کراتینین بالا نیست نه هدف نهایی برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است.

بنابراین، بیماران باید به دنبال یک درمان است که در بازسازی عملکرد فیلتراسیون glomerulat تمرکز می کنند. فقط عملکرد فیلتراسیون گلومرولی تعمیر، می تواند کراتینین، ضایعات محصولات و مایع اضافی را به بیرون از بدن تخلیه می شود.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.