کم خونی در مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه: علت و درمان

پنج شنبه 26 اسفند 1395
ن : lafee

کم خونی در مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه: علت و درمان

کم خونی از علائم شایع مرحله 4 نارسایی مزمن کلیه، اغلب با علائمی مانند احساس ضعف، خستگی و خستگی، تنگی نفس، سرگیجه، تندی ضربان قلب، پوست رنگ پریده و لثه ها، ناتوانی در فکر می کنم به وضوح و به همین ترتیب برای وجود ندارد به اندازه کافی سلول های قرمز خون سفر در سراسر بدن و ارائه اکسیژن به اندام ها و بافت. این مقاله به مرحله 4 نفر نارسایی مزمن کلیه، علت و درمان کم خونی را معرفی نماید.

علت کم خونی در مرحله 4 نارسایی کلیه:

1. یکی از عملکرد کلیه است تولید هورمون اریتروپویتین (EPO). اریتروپویتین مغز سیگنال های استخوان به تولید سلول های قرمز خون. به عنوان بیماری کلیوی پیشرفت می کند، کلیه ها آسیب دیده می تواند به اندازه کافی اریتروپویتین، بنابراین، به عنوان بسیاری از سلول های قرمز خون ساخته می شوند را تولید نمی کند. این عدم سلول های قرمز خون است که به نام کم خونی.

2. یکی دیگر از عملکرد کلیه است تمیز کردن مواد زائد در خون. با این حال، با کاهش عملکرد کلیه، مواد زائد در بدن بیشتر و بیشتر، که می تواند به آسیب به سلول های قرمز خون منجر شود، کوتاه شدن عمر سلول های قرمز خون.

درمان مرحله 4 نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی:

طب غربی: شایعترین درمان طب غربی که می تواند کمک به بیماران حواله نشانه های خود را به طور موثر و یک زندگی سالم تر است. با این حال، هنگامی که بیماران توقف استفاده از دارو، کم خونی دوباره برای بدون نیاز به عقب عملکرد کلیه رخ خواهد داد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: دارو دارای عملکرد صرف رگ های خونی و افزایش گردش خون، به طوری که خونرسانی در کلیه را می توان افزایش و GFR بالا خواهد شد، و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. علاوه بر این، مواد فعال در طب می توانید مواد زائد در خون موثر تمیز، کاهش رسوب کمپلکسهای ایمنی و تشکیل لخته خون. با دارو، دولت هیپوکسیک ایسکمیک و پاسخ های ایمنی فوق العاده، از علل اصلی آسیب کلیه، می تواند حل شود. علاوه بر این، با تغذیه در طب ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه را نیز می توان در بسیاری از درجه معکوس شود.

تنها زمانی که عملکرد کلیه معکوس می شود، مرحله 4 نفر نارسایی مزمن کلیه می توانید از کم خونی از ریشه خلاص شوید. و در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا برای پیشنهادات بیشتر بپرسید، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کم خونی در مرحله 4، مرحله نارسایی مزمن کلیه: علت و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.