بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان

دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان

بسیاری از عوارض و علائم آزار بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه، مانند سردرد، سرگیجه مبتلا به دوار سر، تهوع و استفراغ، خارش پوست و غیره وجود دارد. به جز این علائم شایع، برخی از بیماران نیز رنج می برند خونریزی بینی و این مقاله به شما علت و درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه با خونریزی بینی است.

علت بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه:

1. دولت هیپوکسیک ایسکمیک در کلیه می تواند به رنین آنژیوتانسین و ترشح که می تواند رگ های خونی باریک، منجر به فشار خون بالا است که می تواند بینی پارگی غشای مخاطی و خونریزی بینی باعث می شود.

2. با کاهش عملکرد کلیه، حفظ مواد زائد در خون می تواند مکانیسم لخته شدن آسیب، که منجر به خونریزی بینی.

درمان مرحله 4 نارسایی کلیه با خونریزی بینی:

کلید برای درمان خونریزی بینی است تمیز کردن مواد سمی در خون و بهبود یابنده فشار خون بالا. مهم نیست که طب غربی یا دیالیز هر دو می تواند به بیمار کمک کند کاهش سموم و کنترل فشار خون بالا را، با این حال، بیمارانی که می خواهند از بینی خونریزی از ریشه نیاز عملکرد کلیه معکوس خلاص، مسدود کردن راه های سطح سموم و افزایش فشار خون است.

طب سنتی چینی شامل انواع بسیاری از داروهای چینی و درمان. از طریق مناسب دارو نرم افزار از راه، مواد فعال در دارو می تواند به وارد کنید و کار بر روی تمام بدن به طور موثر بدون از دست دادن اثر دارو و عوارض. سپس چه نوع تابع طب چینی دارای؟

1. مواد فعال در طب است تابعی از مصرف رگ های خونی و افزایش گردش خون، با افزایش خونرسانی، علائم ناشی از هیپوکسیک ایسکمیک می توان پرداخت و صدمه به کلیه ها را می توان در برخی از درجه متوقف شده است.

2. مواد فعال همچنین می توانید مواد سمی در خون جذب می کنند، سپس آنها را سقوط. در نهایت مسائل شکسته را می توان با گردش خون تمیز. هنگامی که سموم کاهش است، برخی از علائم می تواند پرداخت و راه صدمه به کلیه ها نیز می تواند به مسدود شده است.

هنگامی که عملکرد کلیه محافظت شده است و معکوس و عملکرد کلیه می توانید ضایعات سوخت و ساز طبیعی تمیز کردن، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 می توانید از خونریزی بینی و سایر علائم خلاص، ترک یک زندگی عادی. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، پیام ما را ترک و یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.
لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بینی خونریزی در مرحله 4 نارسایی کلیه: علت و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.