می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز

دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز

دیالیز رایج ترین درمان که مرحله 4 نفر به نارسایی کلیه به بهبود یابنده علائم و طول عمر آنها است. با این حال، برخی بیماران دیالیزی مجبور به تحمل هزینه های بالا و عوارض دیالیز، چیزی که دردناک برای آنها دیالیز می تواند کاهش عملکرد کلیه را متوقف نمی باشد. همه از علل بیماران به دنبال به جلو یک درمان جدید است که می تواند کمک به آنها خلاص شدن از شر دیالیز می خواهیم.

هنگامی که بیماران دیالیزی متوقف دیالیز به طور ناگهانی، آنها پیدا خواهد کرد که شاخص عملکرد کلیه دوباره بالاتر هستند و علائم دردناک را تجربه دوباره، تا بیمارانی که می خواهند از شر دیالیز نیاز به یک فرایند تدریجی است. هنگامی که عملکرد کلیه است به درجه خاصی که می تواند سوخت و ساز طبیعی بدن انسان حمایت معکوس، بیماران می توانند از شر دیالیز است. آیا شما از طب سنتی چینی شنیده درمان بیماری های کلیوی؟

نماینده طب سنتی چینی در بیمارستان ما شامل:

1. ترکیب Maikang: آن یک بطری دارو ثبت اختراع چینی است، دارو می تواند جریان چی و گردش خون ترویج، کاهش رسوب مواد زائد و جلوگیری از تشکیل لخته شدن خون.

2. جوشانده دهان و دندان: آن را بیشتر طب سنتی در چین است. و دوز و انواع گیاهان چینی با توجه به وضعیت جسمی خاص خود را دارند از بیماران صورت گرفته است. و مواد فعال به طور عمده در جذب و توفنده زباله در بدن انسان کار می کنند، و این مسائل شکسته را می توان با گردش خون متابولیزه میشود.

3. میکرو چینی پزشکی: آن یک داروی نرم افزار است. این دارو در اطراف منطقه کلیه اعمال و آن است که توابع از صرف رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انجماد و ماتریس سلولی تحقیر آمیز است.

4. حمام پا: برای رگ ها و نقاط بر روی پا با تمام بدن مرتبط است، بنابراین بیماران می تواند هدف از ترویج گردش خون به حذف استاز خون است.

با خون صاف و خالص جریان را به کلیه ها، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود و عملکرد کلیه می تواند معکوس شود. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است و سوخت و ساز بدن انسان از عادی، بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه می تواند زمان دیالیز کاهش و حتی از دیالیز خلاص شوید. و اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، پیام ما را ترک و یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.