چگونه به اجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4

دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 4 مرحله با جدی کاهش عملکرد کلیه دیالیز به حواله درد و طولانی شدن طول عمر را پذیرفته اند. با این حال، با این مزایا، بیماران مجبور به تحمل عوارض دیالیز، هزینه های بالا و مداوم کاهش عملکرد کلیه. درد از دیالیز دچار خواستار بیماران به نگاه به جلو یک درمان جدید برای جلوگیری از دیالیز.

با کاهش عملکرد کلیه، بسیاری از احتباس ضایعات سوخت و ساز بدن در بدن وجود دارد، منجر به اختلال الکترولیت آب، عدم تعادل acidolysis و مشکلات دیگر، علاوه بر این، کلیه نیز موفق به ترشح عناصر لازم برای حمایت از فعالیت های عادی از بدن انسان، و با از دست دادن تنظیم عملکرد، بیماران دچار مشکل می شود. همه در همه، آسیب های ناشی از مرحله 4 نارسایی کلیه شامل تمام قسمت های بدن انسان و برخی از آنها می تواند زندگی بیماران را تهدید کند.

بنابراین بیماران واقعا نیاز به دیالیز برای کمک به آنها تمیز کردن سموم و آب، حمایت از تغذیه و تنظیم این اختلالات. اما دیالیز میتوانید کار کلیه تا حدودی جایگزین، بیمارانی که می خواهند از شر دیالیز نیاز به توابع کلیه معکوس برای حمایت از فعالیتهای متابولیسم طبیعی بدن انسان است.

طب سنتی چینی در درمان ویژه در چین است و ما بیمارستان اعمال داروهای چینی و درمان برای درمان این بیماری مزمن کلیه. درمان معکوس عملکرد کلیه از طریق افزایش گردش خون، از بین بردن لخته شدن خون و تمیز کردن سموم خون به بهبود وضعیت خون کافی و اکسیژن و ضد التهابی است. به طوری که جریان خون به کلیه می تواند خالص و صاف، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود، عملکرد کلیه می تواند معکوس شود و علائم همچنین می تواند پرداخت.

حالا اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای نارسایی کلیه 4 برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.


لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به اجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.