چگونه برای بالا بردن GFR 15 سطح در مرحله 4 نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز

دو شنبه 23 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه برای بالا بردن GFR 15 سطح در مرحله 4 نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز

به طور کلی، بیماران مبتلا به GFR 15 در شکست مرحله 4 کلیه است. با چنین سطح GFR کم، ضایعات آب و سوخت و ساز اضافی نمی تواند از بدن خارج شوند و به طور موثر در بدن باقی ماند. با گردش خون، سموم را به تمام قسمت های بدن انسان منتشر، آسیب رساندن به بافت ها و سیستم های دیگر. برخی از عوارض حتی می تواند باعث زندگی را تهدید کند. برای مرحله 4 نارسایی کلیه، آنها به دور از دیالیز است. اما آیا می دانید است گزینه درمانی دیگر برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه به افزایش GFR خود و جلوگیری از دیالیز وجود دارد.

شاید شما شنیده ام که به بیماری مزمن کلیه می تواند نه درمان، بله، برای سلول ها می ترسم کلیوی، ما می توانیم چیزی را به تجدید حیات را انجام دهید، اما ما می توانیم عملکرد کلیه هر چند ترمیم سلول مجروح و حفاظت از سلول های باقی مانده معکوس می باشد. طب سنتی چینی درمان خاص در چین است و ما بیمارستان اعمال داروهای چینی مناسب و درمان ها برای درمان بیماری مزمن کلیه. درمان های نماینده در بیمارستان ما عبارتند از:

میکرو چینی پزشکی: دارو است به منطقه کلیه اعمال می شود و مواد فعال در طب وارد بدن با کمک مایع نافذ نفوذ، کار بر روی صرف گردش خون، ضد التهاب، ضد انجماد و تحقیرآمیز ماتریکس خارج سلولی با هدف توقف آسیب کلیوی.

جوشانده دهان و دندان: مواد فعال در طب می توانید مواد زائد در بدن را جذب کند، پس از آن سقوط آنها و فعال سلول بیگانه خوار به متورم امور شکسته.

حمام پا: با توجه به طب چینی، رگ ها و نقاط روی پای با بافت کل بدن مرتبط است، بنابراین از طریق حمام پا، بیماران نیز می تواند اثر درمان ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون است.

بخار درمانی: مواد فعال در طب به بدن با بخار از طریق منافذ صرف همراه نقاط خاصی از بدن انسان، کار بر روی افزایش گردش خون و افزایش تعریق، که یک راه برای تمیز کردن مواد سمی در خون و بهبود یابنده علائم را وارد کنید.

با گردش خون پاک و صاف جریان را به کلیه، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود و سلول های مجروح را می توان تعمیر، به طوری که GFR 15 در مرحله 4 نارسایی کلیه نیز می تواند به درجه خاصی مطرح برای جلوگیری از دیالیز. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای بالا بردن GFR 15 سطح در مرحله 4 نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.