تواند امید به زندگی در مرحله نارسایی کلیه 4 طولانی مدت

یک شنبه 22 اسفند 1395
ن : lafee

تواند امید به زندگی در مرحله نارسایی کلیه 4 طولانی مدت

نارسایی کلیه یک وضعیت پزشکی است که در آن تعداد زیادی از عملکرد را از دست داده شده است. نارسایی کلیه می تواند یک بیماری پیشرونده. در صورت نارسایی کلیه، توانایی فیلتر کردن مواد زائد و حفظ تعادل مایعات در حال کاهش است به شدت. نارسایی کلیه است یک نوع بیماری تهدید کننده حیات، آن را نمی تواند کنترل شود و همچنین، امید به زندگی می شود به طور جدی تحت تاثیر قرار. در حالی که، هر احتمالی برای بیماران با نارسایی مرحله 4 کلیه به طولانی شدن طول عمر وجود دارد؟ اگر شما توسط این مشکل ناراحت، شما می توانید ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال.

اگر درمان مناسب به تصویب رسید، امید به زندگی را می توان تا حد زیادی طولانی مدت. و پس از آن، چه درمان مناسب برای طولانی تر کردن امید به زندگی در مرحله 4 نارسایی کلیه است.

میکرو چینی پزشکی

این رویکرد موجود به طولانی شدن طول عمر است. این درمان استفاده می شود خارج است. مواد اصلی در این درمان او چینی، که دارای عملکرد ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی. و پس از آن گیاهان چینی را به پودر تصفیه شده و بسته بندی شده به دو کیسه دارو. و پس از آن، بیماران دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می به ضایعات کلیوی نفوذ، در نتیجه فشار خون را تنظیم، تعمیر سلول های بیمار و بهبود عملکرد طبیعی آن است.

"چهار '' یکی از" درمان

یک بطری Maikang ترکیب. تابع اصلی از آن است که به فعال شدن گردش خون از کل بدن است.

دوز بیماریهای دهان چینی. مواد اصلی در این درمان بر اساس دوره های مختلف، بیماران مختلف و وضعیت بیماری های مختلف تغییر کرده است.

دوز از برنامه های خارجی با طب چینی. در این روش درمانی دارای عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، صرف عروق خونی، افزایش گردش خون از تمام بدن، لایروبی ماتریکس خارج سلولی.

یک حوضه حمام پا با طب چینی. این درمان ضروری در درمان بیماری های کلیوی است. بیماران نیاز به حمام پا قبل از آنها به خواب.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تواند امید به زندگی در مرحله نارسایی کلیه 4 طولانی مدت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.