چگونه به بهبود عملکرد کلیه با مرحله 4 نارسایی کلیه در سالمندان

شنبه 21 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با مرحله 4 نارسایی کلیه در سالمندان

در حال کاهش است عملکرد کلیه آشکار در مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد. بیماران اغلب از بسیاری با عملکرد کلیه به کاهش رنج می برند. در نتیجه، بسیاری از بیماران مشتاق به پیدا کردن چگونه به بهبود عملکرد کلیه در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند.

کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بالا توصیه درمان های طبیعی که به جلو بر اساس طب سنتی چینی است. درمان های طبیعی هستند داغ فشرده درمان، میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، حمام پا، "چهار به علاوه هفت" درمان است.

میکرو چینی پزشکی

این درمان استفاده می شود خارج است. مواد اصلی در این درمان هستند تا از گیاهان طبیعی را برداشت، پس از آن تا عوارض جانبی کمتر به بیماران. و پس از آن، مواد اصلی در این درمان به پودر تصفیه شده و جمع آوری شده را به دو کیسه دارو و گرم، و پس از آن، دو کیسه دارو در منطقه کمر قرار داده شد. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و وارد به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون.

دارو حمام

این یک نرم افزار خارجی است. مواد اصلی هستند به پودر تصفیه شده و سپس در هم شکسته به آب است. و پس از آن، بیماران فقط یک حمام را به آب دارو است. بیماران زیادی در طول فرآیند درمان عرق، مواد فعال را می توان از بدن همراه با مقدار زیادی از عرق و ادرار حذف شده است.

مهم تر آن است که کارشناسان کلیوی یک طرح درمان خاص برای هر یک از شما می سازد. درمان طبیعی است به ویژه برای بیماران در سالمندان مناسب است، چرا که بیماران کمک درمان طبیعی جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما یا کسی که می شناسید از مرحله 4 نارسایی کلیه رنج می برند، شما می توانید گزارش آزمون خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود عملکرد کلیه با مرحله 4 نارسایی کلیه در سالمندان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.