درمان سردرد در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

شنبه 21 اسفند 1395
ن : lafee

درمان سردرد در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز

سردرد شکایت شایع در بیماران مبتلا مرحله 4 نارسایی کلیه است. در بالینی، دیالیز است که معمولا استفاده می شود به کاهش برخی نشانه ها و عوارض. با این حال، بیماران نیز برخی از عوارض جانبی از دیالیز، از جمله کم خونی، خستگی و سردرد را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق به دنبال یک درمان برای درمان سردرد بدون دیالیز هستند.

دلیل مهم که چرا که بیماران از سردرد رنج می برند به دلیل تجمع مواد سمی است. مواد سمی و ضایعات محصولات رسوب در بدن را به مغز با جریان خون، ساخت آسیب به رگ های خونی در مغز می شود.

فشار خون بالا نیز می تواند منجر به سردرد. به طور معمول، کلیه می تواند فشار خون را به حد طبیعی نگه دارید، اما در مرحله 4 نارسایی کلیه، کلیه می تواند فشار خون را به حد طبیعی تنظیم، فشار خون بالا به راحتی اتفاق می افتد.

کم خونی. به طور کلی، کلیه ها مسئول تولید هورمون است که به نام اریتروپویتین است که مسئول تولید سلول های قرمز خون می باشد. هنگامی که سلول های قرمز خون می تواند به مغز و کلیه ها تحویل داده نمی شود، بیماران به احتمال زیاد به کم خونی رنج می برند.

درمان سردرد در مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اند ثابت شده است که در کاهش برخی از علائم مسمومیت به دلیل هدف درمان طبیعی در بهبود عملکرد کلیه موثر است. میکرو چینی پزشکی بهترین درمان جایگزین برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز است. این یک نرم افزار خارجی است. مواد اصلی باید به پودر تصفیه شده و بسته بندی شده به دو کیسه دارو. پس از آن، دو کیسه دارو گرم قرار داده و در منطقه کمر بود. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و نفوذ به ضایعات کلیوی به طور مستقیم به گشاد شدن عروق خونی، ترویج گردش خون، بطور منظم احساس التهاب و همچنین انعقاد خون در عروق، تعمیر بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه طبیعی خود، دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز، بطور منظم احساس سردرد اساسا.

اگر شما از سردرد رنج می برند در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، از شما استقبال برای ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سردرد در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.