درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز

پنج شنبه 19 اسفند 1395
ن : lafee

درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز

نارسایی کلیه طولانی و معمولا روند کند که در آن کلیه خود را از دست عملکرد آن در طول زمان است. مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری های کلیوی است، در حالی که، چه درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز است؟

ترین بیماری های کلیوی است که قابل درمان نیست، اما چیزهایی که شما می توانید انجام دهید به شما کمک کند کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه وجود دارد. اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران کم کردن سرعت بیماری کلیوی، می ارمغان می آورد بسیاری از عوارض جانبی به بیماران. به عنوان یک ماده در واقع، تا زمانی که بیماران تحت دیالیز یک بار هم، آنها نمی توانند از شر دیالیز برای بقیه عمر خود را دریافت کنید مگر اینکه یک درمان موثر به تصویب رسید. معمولا، بیماران اغلب از بسیاری از عوارض جانبی از دیالیز رنج می برند، در حالی که، برای بیمارانی که در دیالیز هستند، آنچه که برای آنها در دسترس.

به منظور حل این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang را به جلو یک درمان طبیعی است که به نام طب میکرو چینی. این یک درمان بیرونی استفاده می شود، در مقایسه با صورت خوراکی از داروهای چینی، این نرم افزار خارجی می تواند به بیمار کمک کند دستیابی به اثر بهتر برای مقابله با بیماری کلیه است. یک فرآیند راحت و طبیعی، که باعث می شود بیماران یک حس پیام است.

مواد تشکیل دهنده اصلی در این درمان گیاهان چینی که از گیاهان طبیعی برداشت. و پس از آن، گیاهان چینی را به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. در کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ برای رسیدن به عملکرد ترویج دفع مواد سمی، ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، لایروبی ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، تا که به بیماران کمک برخی از علائم مسمومیت زنده کرده ام. عملکرد طبیعی کلیه را می توان به تدریج بهبود. این درمان می تواند کمک به بیماران فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی جلوگیری از دیالیز.

آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، شما می توانید ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.