می تواند وضعیت مرحله 4 نارسایی کلیه معکوس

چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

می تواند وضعیت مرحله 4 نارسایی کلیه معکوس

مادر من در قانون با مرحله 4 نارسایی کلیه تشخیص داده شد، وضعیت بیماری پایدار، فعال است، می تواند این وضعیت معکوس شود؟ یکی از بیماران ما به ما این سوال را پرسید. کارشناسان کلیه پیشنهادات زیر توصیه می شود.

نارسایی کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم، مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. تا زمانی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مبتلا شدند، هیچ امکان معکوس وجود دارد. مرحله 1/2 بیماری کلیه مراحل اولیه بیماری کلیوی است، و آن را تا بسیاری از امید به معکوس شود. مرحله 3 بیماری کلیه یک بیماری است که عملکرد کلیه است متوسط ​​از دست داده است، اما آن را نمی توان معکوس کرد، اما می تواند کنترل شود. مرحله 4 نارسایی کلیه است که مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، این مرحله از بیماری های کلیوی نمی توان معکوس کرد، اما می تواند به خوبی درمان می شود. مرحله 5 نارسایی کلیه بیماری کلیوی مرحله نهایی، که همچنین نمی توان معکوس کرد است، اما عملکرد کلیه باقی مانده می تواند به خوبی محافظت می شود.

همانطور که برای این مشکل، کارشناسان کلیوی توصیه میکرو چینی پزشکی. این درمان را توسعه بر اساس طب سنتی چینی است. آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند، لطفا آن صحبت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

میکرو چینی پزشکی در کنترل صدمه به کلیه ها و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده بسیار موثر است. در این روش درمانی با گیاهان چینی و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. گیاهان چینی را به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو که در منطقه تماس بیماران قرار جمع آوری شده. با اسمزی و ماشین آلات گرمایش، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ، بنابراین برای دستیابی به عملکرد گشاد رگ های خونی و سرعت بخشیدن به گردش خون. با در نظر گرفتن دو اثر، التهاب و انعقاد خون در عروق می تواند خاطرات خود را زنده، خون و اکسیژن کافی را می توان به سلول های بیمار و بافت کلیه تحویل داده، به طوری که به کم کردن سرعت صدمه به کلیه ها، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

اگر شما هنوز هم در مورد این موضوع شک، شما می توانید Whatsapp و یا وایبر + 8615233618520 اضافه کنید، یا ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com. دکتر به کلیه مطمئنا شما را پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند وضعیت مرحله 4 نارسایی کلیه معکوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.