چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه اجتناب از دیالیز

چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه اجتناب از دیالیز

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. دیالیز است که اغلب برای بیمارانی که در این مرحله توصیه می شود. با این حال، بسیاری از بیماران تمایلی به انجام دیالیز به دلیل عوارض جانبی می باشد. چگونه برای کمک به بیماران مرحله نارسایی 4 کلیه جلوگیری از دیالیز؟

به همین دلیل بیماران تحت دیالیز است، زیرا مواد سمی مختلف و مایع اضافی را در رگ های خونی وجود دارد، و بیماران اغلب از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند. بنابراین، اگر خون بیماران تمیز کردن است، بیماران دیالیز انجام نمی کنه. تصفیه خون است که اغلب برای بیمارانی که در دیالیز هستند توصیه می شود. این یک درمان است که پیشرفته تر از دیالیز است. تصفیه خون شامل hemofiltration، hemopefusion، جذب ایمنی، تبادل پلاسما. Hemofilttration و hemoperfusion است که اغلب به حذف همه نوع مواد و ضایعات سمی محصولات خارج از بدن استفاده می شود. و جذب ایمنی است که اغلب در بیماری مربوط به ایمنی را استفاده می شود، تعویض پلاسما با پلاسمای تازه در خون انجام می شود.

پزشکی میکرو چینی نیز به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی. این یک درمان طبیعی کامل که با گیاهان چینی و تجهیزات پیشرفته ترکیبی است. گیاهان چینی تجویز شده برای بیماران باید به پودر تصفیه شده و سپس جمع آوری به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار داده است، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و پس از آن به ضایعات کلیوی نفوذ مستقیم برای رسیدن به عملکرد افزایش گردش خون، گشاد رگ های خونی. پس از رسیدن به دو هدف اصلی، یک محیط داخلی سلامت می تواند ارائه شود برای کمک به سلول های بیمار و بافت کلیه تعمیر. اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی ما، لطفا ارسال وضعیت بیماری خود را به اضافه کردن واتساپ +8615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر. بیماران می توانند دیالیز با این درمان های طبیعی، اجتناب کنند.

دکتر به کلیه یک طرح درمان خاص بر اساس وضعیت بیماری بیماران و استفاده از این درمان های طبیعی را، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیه اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.