می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد

چهار شنبه 18 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد

ما بسیاری از این نوع از سوال پرسیده شد: می توانید مرحله 4 نارسایی کلیه قابل برگشت است؟ آیا شما همان شک، اگر چنین است، لطفا مطالعه کنید.

به طور کلی، نارسایی کلیه شده است را به پنج مرحله تقسیم شده است. مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. بیماران باید به آن روشن است که آسیب کلیه نمی تواند برگشت پذیر، اما بیماری را می توان به تثبیت و وضعیت بیماری می توان از بدتر شدن از طریق درمان و زندگی سلامت موثر سبک تغییرات جلوگیری کرد. برای بیمارانی که در این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه معمولا برای کم کردن سرعت آسیب کلیوی. دیالیز می تواند کلیه بیمار کمک به حذف کردن مواد و ضایعات سمی محصولات خارج از بدن، اما، کلیه جایگزینی کلیه برای رسیدن به عملکرد از بین بردن است، دیالیز می تواند برخی از مواد مفید است که برای بدن مورد نیاز است، مانند قرمز تولید نمی کند سلول های خون و پروتئین است.

پیوند کلیه نیز می توان استفاده به بهبود عملکرد کلیه، بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که آنها می توانند در پیوند کلیه برای بقیه عمر خود تکیه می کنند. از آن خواهد شد یک مدت زمان طولانی است که بیماران برای کلیه اهدا صبر کنید. و هزینه پیوند کلیه تا سنگین که اغلب بیماران نمی تواند باشد. پس از عمل جراحی، بیماران در معرض خطر اجرا از اقدامات مختلف رد رنج می برند.

همانطور که برای این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توسعه درمانی به نام طب میکرو چینی. این درمان استفاده می شود خارج است. گیاهان چینی موجود در این درمان هستند تا از گیاهان چینی را برداشت، که باعث می شود ممکن است به کم هزینه برای بیماران. گیاهان چینی تجویز شده برای بیماران به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارو است که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. و پس از آن، با کمک تجهیزات پیشرفته و روند گرمایش، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن به ضایعات کلیوی نفوذ مستقیم را به بهترین اثر.

این درمان طبیعی اثرات طول می کشد تا بطور منظم احساس التهاب و انعقاد خون در عروق، ترویج گردش خون، تعمیر سلول های بیمار و بافت کلیه.

آیا شما شک در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه؟ لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید به مرحله 4 نارسایی کلیه کردنی باشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.