که درمان آیا شما برای مرحله 4 بیماری کلیه توصیه

شنبه 14 اسفند 1395
ن : lafee

که درمان آیا شما برای مرحله 4 بیماری کلیه توصیه

مرحله 4 بیماری کلیه مرحله دوم بیماری کلیوی است. بیماران با بیماری کلیوی مرحله 4 ملزم به رنج می برند بسیاری به دلیل انباشت سموم و مواد زائد محصولات. بیماران بدانم آیا درمانی برای مرحله 4 بیماری کلیوی وجود دارد.

در میانی غربی شکست خورده، دیالیز و پیوند کلیه است که اغلب برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی پیشنهاد شده است. اگر چه دیالیز طول می کشد بسیار اثر در انجامشده نشانه های مختلف مسمومیت، عوارض جانبی آن را سخت برای بیماران به ادامه جلسه دیگر از دیالیز است. علاوه بر این، پیوند کلیه نیز برای بیماران مبتلا به کاهش عملکرد کلیه ارائه شده است. پیوند کلیه دارای عملکرد بالقوه در بهبود عملکرد کلیه و طولانی تر شدن عمر بیماران. با این حال، پیوند کلیه تنها یک درمان برای بیماری های کلیوی است، آن است که یک درمان نیست. همیشه یک شانس است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را رد میکنند.

در پزشکی ثبت، درمان های طبیعی چینی مانند میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، داغ فشرده درمان به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است.

میکرو چینی پزشکی درمان بیرونی استفاده می شود است. عنصر کلیدی این درمان گیاهان متعدد چینی است. گیاهان چینی مورد نیاز برای به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو که نیاز به قرار دادن بر روی منطقه کمر بیماران جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در گیاهان چینی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با ترویج گردش خون و گشاد رگ های خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، به طوری که به بهبود عملکرد طبیعی آن است.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های دیگر؟ لطفا شما وضع موجود و شماره تلفن ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: که درمان آیا شما برای مرحله 4 بیماری کلیه توصیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.