مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی نیست، دیالیز و پیوند کلیه

شنبه 14 اسفند 1395
ن : lafee

مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی نیست، دیالیز و پیوند کلیه

دختر من 36 ساله است و او به نارسایی احتقانی قلب و در حال حاضر او در بیمارستان با نارسایی کلیه است کمتر از 15 درصد، او هیچ گزینه ای برای دیالیز یا پیوند کلیه، چه طول عمر او است؟

مرحله 5 نارسایی کلیوی شده است به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی است که امید به زندگی بیماران به طور جدی محدود می در نظر گرفته.

امید به زندگی برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

اگر چه بسیاری از بیماران مبتلا به بیمار دیالیز، دیالیز یک درمان برای کمک به بیماران احساس بهتر و بطور منظم احساس برخی نشانه های مختلف مسمومیت است. نارسایی کلیه اجازه می دهد تا مقدار زیادی از سموم و مواد زائد محصولات ساخت تا در بدن است. اگر بیماران نمی خواهید به را انتخاب کنید دیالیز، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد محصولات در بدن ساخت. این باعث می شود بیماران احساس خستگی بیشتر، بی اشتهایی و باعث می شود بیماران خواب بیشتر، اجازه می دهد بیماران بسیاری رنج می برند. یک مطالعه نشان داده است که متوسط ​​زمان زنده ماندن برای بیماران مبتلا به دیالیز حدود 11 عنصر است اگر آنها دیالیز را شروع کنید. اگر آنها در دیالیز هستند و آن را متوقف کند، متوسط ​​زمان بقا در حدود 8 روز است. با این حال، بیماری بیمار متفاوت از یکی به دیگری است، بیماران نیاز به دکتر خود مشورت کنید دقت، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید.

امید به زندگی با پیوند کلیه است

پیوند کلیه یک روش قرار می دهد که کلیه جدید را به بدن بیماران به جای یک بیمار است. یک مطالعه نشان داده است که به طور متوسط، کلیه پیوند می تواند برای حدود 10-12 سال است. اگر شما هنوز هم در مورد شک در مورد این مشکل، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، داغ فشرده درمان و تصفیه خون. این درمان های طبیعی امن و راحت می باشد. از همه مهمتر، این درمان برای بهبود عملکرد کلیه اختراع ثبت شده. و امید به زندگی آنها را می توان به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه طولانی مدت.

آیا می خواهید به طولانی شدن طول عمر خود را؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 5 کلیه امید شکست زندگی نیست، دیالیز و پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.