علائم و درمان مرحله نارسایی کلیه 4

پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

علائم و درمان مرحله نارسایی کلیه 4

دانستن مرحله 4 علائم نارسایی کلیه و درمان به دلایل مختلف بسیار مهم است. اول، آن را بسیار مهم است چرا که آن را اجازه می دهد تا مردم بدانند که آیا یا نه آنها به این بیماری است. دوم، بسیار مهم است چرا که آن را برای تشخیص بیماری مناسب اجازه می دهد تا. سوم، آن بسیار مهم است زیرا آن را برای طولانی تر شدن امید به زندگی به عنوان دیگر که ممکن است اجازه می دهد تا.

علائم مرحله شکست 4 کلیه

تورم جدی. این است که اغلب توسط احتباس مایعات در بدن ایجاد می شود. برای بیمارانی که در این مرحله، مایعات اضافی مجاز به ساخت تا در بدن از کاهش عملکرد کلیه است. رسوب مایعات اضافی باعث جدی تورم به طور مستقیم.

فشار خون بالا. محصولات ضایعات و مواد سمی سپرده در بدن تاثیر می گذارد عملکرد کلیه به طور جدی. به طور معمول، کلیه عملکرد تنظیم فشار خون، با این حال، عملکرد کلیه کاهش می تواند فشار خون را تنظیم نمی کند.

کم خونی و خستگی

به طور معمول، کلیه تابع تولید هورمونی به نام hemopoietin است که در تولید گلبول های قرمز خون است. هنگامی که چیزی اشتباه است با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، تولید hemopoietin کاهش یافته است. در نتیجه، بدون خون کافی و اکسیژن در بدن، خود را اغلب اجرا در معرض خطر به توسعه کم خونی و شما ممکن است احساس خستگی.

تهوع و خارش

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، می ضایعات متعدد محصولات و مواد سمی ساخت تا بدن شما وجود دارد. و پس از آن، محصولات مواد زائد در بدن را به سیستم مسیر دستگاه گوارش مطلع، و خواهد شد را به آمونیاک توسط اوره آز شکسته هنگامی که آن را به سیستم مسیر روده می شود. به عنوان یک نتیجه، بیماران دارای سلیقه آمونیاک در دهان، علاوه بر این، آنها هنوز هم تهوع و استفراغ را تجربه کنند.

درمان مرحله نارسایی کلیه 4

دیالیز و پیوند کلیه ممکن است به طور معمول در بیماران مبتلا به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی استفاده می شود. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، داغ فشرده درمان.

علائم و درمان برای مرحله 4 بیماری کلیوی شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در این مورد، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. طرح درمان مشخص خواهد شد با توجه به شرایط فعلی خود را و استفاده از درمان های طبیعی ساخته شده است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم و درمان مرحله نارسایی کلیه 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.