آنچه که می تواند در FSGS عود شود

یک شنبه 18 فروردين 1392
ن : lafee

آنچه که می تواند در FSGS عود شود

 

FSGS عود مکرر مشکل خسته کننده برای عود people.Every می تواند آسیب بیشتری به کلیه انجام دهد و بدتر بد شدن وضعیت عملکرد کلیه است. چه چیزی می تواند باعث عود FSGS؟
FSGS یک بیماری سیستم ایمنی است که در مجتمع سپرده ایمنی در مجتمع glomeruli.The ایمنی در التهاب می تواند کلیه می شود. اگر التهاب کنترل نشده، باعث می شود آن را به زخم شدن بافت کلیه است.
استروئیدها و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند kidneys.So التهاب در بیماران بهبودی پروتئینوری بعد از treatment.However روز، به عنوان اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح نشده است، فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را سرکوب خواهد شد خارجی مضر باعث موادی مانند سرما، مجاری ادراری عفونت عفونت etc.Urinary دستگاه عامل مهمی در تحریک عود FSGS است.
چگونه برای جلوگیری از عود FSGS؟
برای جلوگیری از FSGS عود، دو هدف درمان وجود دارد: روشن کردن کمپلکسهای ایمنی در کلیه، تصحیح اختلال در سیستم ایمنی بدن است.
با این حال، درمان معمولی فقط می تواند التهاب کلیه را در به طور موقت، سرکوب، اما می تواند به اهداف درمان فوق achiev.
آیا درمان های جایگزین در FSGS به جلوگیری از عود وجود دارد؟
درمان ترکیبی از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و ایمونوتراپی یک درمان جایگزین برای FSGS.It می تواند به این بیماری از روش های زیر درمان است:
داروها می توانند 1.Micro چینی تنزل کمپلکسهای ایمنی در کلیه حل و در را به آنها blood.Then، منحل پیچیده ایمنی بدن را می توان از بدن فیلتر.
2.Immunotherapy می تواند غیر طبیعی به فعالیت سیستم ایمنی بدن و التهاب در kidneys.Thus سرکوب، می تواند آسیب بیشتر به کلیه ایمنی بدن متوقف شود.
3.Micro طب چینی می تواند، سیستم خود شفا از بدن را زنده کند. بنابراین، می توان آن را خودش تحریک بازسازی ساختار کلیه اختلال عملکرد کلیوی به افزایش است.
به عنوان درمان ترکیبی از میکرو چینی پزشکی می توانید Osmotherapy FSGS از علل آن را درمان کنند، می تواند به بیماران در بهبودی کامل را به ارمغان بیاورد. بنابراین، آن را اساسا می تواند عود FSGS جلوگیری می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.