آیا هیچ طب سنتی چینی وجود دارد برای مرحله نارسایی کلیه 4

پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

آیا هیچ طب سنتی چینی وجود دارد برای مرحله نارسایی کلیه 4

سلام دکتر، من یک بیمار مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه هستم و دیالیز است انجام نمی دهد با من است. و من تعجب است هر طب سنتی چینی برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد؟ آیا شما همان شک این بیمار گفت: اگر چنین است، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید به طور مستقیم.

امروزه طب سنتی چینی شهرت زیادی در جهان به دست آورده است، علاوه بر این، بسیاری از پیشرفت بر اساس داروهای سنتی چینی ساخته شده است، جلو قرار دادن یک سری درمان های طبیعی، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، داغ فشرده درمان، پا حمام ، تصفیه خون و سلول های بنیادی درمان.

در صورت نارسایی کلیه، بسیار محصولات مایع و ضایعات در کلیه ها وجود دارد. محصولات مواد زائد و مایعات رسوب در بدن باعث می شود شما تجربه تعداد زیادی از مسمومیت علائم مانند خستگی، سردرد، تهوع و استفراغ. از دیالیز، تصفیه خون کار می کند برای از بین بردن محصولات ضایعات مختلف به طور کامل و اساسا. تصفیه خون شامل hemoperfusion، heperfusion، تعویض پلاسما و جذب ایمنی. آیا شما هنوز هم شک در مورد این درمان، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر این که، فتیلهگذاری است که برای درمان بیماری های کلیوی به طور طبیعی استفاده می شود. فتیلهگذاری درمان طب سنتی چینی با استفاده از MOXA های ساخته شده از برنجاسف خشک است. این یک درمان بی خطر و طبیعی، که باعث می شود شما احساس راحتی است. آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، مدیر وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان استفاده می شود با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است. داروهای گیاهی مورد نیاز برای یک ماشین خاص به قدرت تصفیه شده باشد. و پس از آن، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در طب گیاهی می تواند بیرون بیاید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، ارائه یک محیط بهداشتی برای دریافت سلول های بیمار و بافت تعمیر.

درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، لطفا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ طب سنتی چینی وجود دارد برای مرحله نارسایی کلیه 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.