یک فرد با مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه بد این است که

پنج شنبه 12 اسفند 1395
ن : lafee

یک فرد با مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه بد این است که

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است. اگر شما بیمار با مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، شما نیاز به دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. اگر شما درمان به موقع دریافت نمی کنید، این وضعیت خطرناک است. با گذشت زمان، مرحله 5 نارسایی کلیه رخ می دهد و امید به زندگی خود را به شدت در معرض تهدید است.

و پس از آن، شما ممکن است تعجب که چه درمانهایی برای مرحله 4 نارسایی کلیه موثر هستند؟

در غرب پزشکی واصل، درمان مرحله 4 نارسایی کلیه در دیالیز و پیوند کلیه داشته است. و آنها اثرات بزرگ خود را در انجامشده علائم بالینی نشان داده شده است. آنها می توانند علایم از علل آن را بطور منظم احساس نیست، بنابراین، شما تجربه بیماری های کلیوی را بارها و بارها. انجام دیالیز است چیزی که آسان از طریق رفتن، شما اغلب عوارض جانبی بسیاری، از جمله کم خونی، سردرد، گرفتگی عضله تجربه نمی کنند. با پیوند کلیه است، همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن و سلول های خود را رد میکنند. در آن زمان، ممکن است شما هیچ انتخاب داشته باشد، اما به دنبال برای کلیه دیگر و یا به دیالیز است.

در چینی پزشکی واصل، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شما فراهم می کند یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی. این یک درمان بیرونی استفاده می شود، که در از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی را از طریق یک راه بهبود عملکرد کلیه با هدف است. در این درمان، می داروهای گیاهی متعددی است که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خاص خود را دارند تجویز می شود. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر با دستگاه مخصوص تصفیه شده و پودر را به دو کیسه دارو هایی که در منطقه کمر خود قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست. در طول فرآیند از این درمان، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند به کلیه ها و سایر اندام های مهم تحویل داده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج با درمان های موثر تعمیر و عملکرد کلیه خود را نیز می توان به تدریج بهبود یافته است.

آیا شما تجربه مرحله 4 بیماری کلیه، در حال حاضر؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد جزئیات در مورد درمان های طبیعی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما سعی خواهد کرد پور بهترین را به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: یک فرد با مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه بد این است که,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.