می توانید پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4 بهبود یافته است

سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

می توانید پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4 بهبود یافته است

معمولا، پیش آگهی مرحله 4 نارسایی کلیه بد از مشکلات مختلف بهداشتی ناشی از کاهش عملکرد کلیه های موجود است. بنابراین، بیماران مبتلا مرحله 4 نارسایی کلیه مشتاق به دانستن است که پیش آگهی می تواند بهبود یافته می شود. اگر شما هم بدانم این مشکل، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید.

آیا شما هنوز هم فکر می کنم که دیالیز و پیوند کلیه تنها راه برای بیماران برای حفظ حیات؟ این اشتباه است. اگر چه دیالیز و پیوند کلیه به طور معمول برای بیماران برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود، آنها کمبود را. برای بسیاری از بیماران، آنها تمایلی به انجام دیالیز و پیوند کلیه هستند. اگر شما نیز نمی خواهید به انجام پیوند کلیه و دیالیز، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. کارشناسان کلیوی خواهد آن را با دقت تجزیه و تحلیل و سپس یک برنامه درمانی خاص خواهد شد با توجه به وضع موجود خود را ساخته شده است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یک سری از درمان های طبیعی نیز مطرح شده بر اساس طب سنتی چینی، از جمله میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، داغ فشرده درمان و تصفیه خون.

تصفیه خون

این درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات است. از دیالیز، این درمان کار می کند برای از بین بردن مواد سمی مختلف، از جمله اندازه کوچک از مواد سمی، اندازه متوسط ​​از مواد سمی و بزرگ شش از سموم با بسیاری از تجهیزات پیشرفته. تصفیه خون شامل hemofiltration، تعویض پلاسما و جذب ایمنی.

میکرو چینی پزشکی

در این روش درمانی به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. این درمان در فرم خارجی استفاده می شود و آن را با داروهای گیاهی استفاده می شود. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. عملکرد کلیه را می توان با ارائه خون و اکسیژن کافی به کلیه ها بهبود یافته است. بهبود عملکرد کلیه نشانه خوبی برای طولانی تر شدن امید به زندگی است.


مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید پیش آگهی از مرحله نارسایی کلیه 4 بهبود یافته است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.