سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

درمان طبیعی برای طولانی تر شدن عمر مرحله نارسایی کلیه 4

مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله دوم بیماری کلیه، که امید به زندگی خود را به شدت تحت تاثیر قرار است. آیا درمان طبیعی برای طولانی تر کردن مرحله 4 کلیه امید به زندگی شکست وجود دارد.

بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که پیوند کلیه است تابع پتانسیل در طولانی امید به زندگی. پیوند کلیه یک روش که با استفاده از یک کلیه جدید به جای یکی از بیمار است. و کلیه جدید می توانید همه کار که کلیه بیمار نمی تواند انجام دهد را انجام دهد. بنابراین، همه از علائم مسمومیت قبل از تجربه شما خواهد شد قابل ملاحظه ای خاطرات خود را زنده. علاوه بر این، امید به زندگی خود نیز می تواند طولانی مدت. با این حال، شما باید توجه کنید که پیوند کلیه است یک درمان برای بیماری کلیوی را نمی باشد، همیشه وجود دارد یک فرصت است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن و سلول های خود را بر روی کلیه ها را رد کنند، در آن زمان، شما باید به دنبال برای کلیه دیگر و یا تماس به دیالیز برای حفظ بقیه عمر خود را.

با هدف کمک به بیماران زندگی می کنند سلامت و زندگی عادی، تعداد زیادی از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تلاش زیادی برای توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی. این درمان استفاده می شود با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است. داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خاص خود را دارند تجویز می شوند، و پس از آن، داروهای گیاهی باید به پودر تصفیه شده است. و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست نفوذ کند. با گسترش عروق خونی و فعال کردن گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها به تدریج تحویل داده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی ترمیم کنید.

چه تر است، دارو حمام، داغ فشرده درمان، پا حمام و سلول های بنیادی درمان نیز برای بیماران فراهم شده است. با ترکیبی از درمان های طبیعی و سلول های بنیادی، امید به زندگی شما می تواند به طور طبیعی طولانی مدت و آوردن عوارض جانبی بسیار کمتر خود را.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی؟ لطفا واتساپ / وایبر +8615233618520 اضافه کنید. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای طولانی تر شدن عمر مرحله نارسایی کلیه 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.