شما چگونه درمان مرحله شکست 4 کلیه بدون دیالیز

سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

شما چگونه درمان مرحله شکست 4 کلیه بدون دیالیز

مرحله 4 نارسایی کلیه شده است به عنوان مرحله پیشرفته بیماری کلیوی که در آن شما ممکن است برخی از علایم شدید مسمومیت تجربه در نظر گرفته. به منظور بطور منظم احساس این علائم مسمومیت، دیالیز توصیه می شود. در حالی که، دیالیز است چیزی که آسان از طریق رفتن نیست، شما ملزم به عوارض جانبی بسیاری با دیالیز.

درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز چیست؟ آیا شما این شک؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این موضوع، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر 8615233618520. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

به این دلیل که شما نیاز به دیالیز است، زیرا سلول های کلیه و بافت نمی تواند به درستی عملکرد. بسیاری از ضایعات محصولات و مواد سمی در بدن ساخت. علاوه بر این، سلول های کلیه و بافت می آسیب دیده باشد. بنابراین، راه اساسی ترین را برای شما به دور از دیالیز است که به ترمیم سلول های بیمار و بافت در کلیه ها.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، بسیاری از کارشناسان کلیوی توسعه بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است. و درمان طبیعی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به نام. این درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات با بهبود عملکرد کلیه است. داروهای گیاهی تجویز شده برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود را. و سپس، داروهای گیاهی را به پودر توسط یک ماشین خاص تصفیه شده است. و سپس، داروهای گیاهی به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با گسترش عروق خونی و فعال کردن گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها به طور مستقیم تحویل. با استفاده از این درمان برای چند هفته، سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج تعمیر. و شما می توانید یک سلامت و زندگی عادی را به تدریج زندگی می کنند.

آیا شما علاقه مند N این درمان؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شما چگونه درمان مرحله شکست 4 کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.