امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست

سه شنبه 10 اسفند 1395
ن : lafee

امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست

مرحله 4 نارسایی کلیه است به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی در نظر گرفته شده، بسیاری از بیماران مشتاق به دانستن که چه درمان در طولانی امید به زندگی شما مؤثر بوده است. در حال حاضر، این مقاله به جزئیات را برای هر یک از شما توضیح دهد.

امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه چیست؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد. شما همچنین می توانید واتساپ / وایبر +8615233618520 اضافه کنید.

به عنوان یک ماده در واقع، امید به زندگی به طور عمده در وضعیت بیماری خود را بستگی دارد، مانند سن، سابقه بیماری خود و وضعیت بیماری خود را به طور کلی. بنابراین، ما نمی توانیم به شما پاسخ بگوید دقیقا. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است به کم کردن سرعت آسیب کلیه و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه و طولانی شدن طول عمر خود را.

و پس از آن، در آینده به سوال بعدی، چه باید بیماران به جلوگیری از آسیب بیشتر و طولانی شدن طول عمر است. در غرب، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اثرات به طولانی شدن طول عمر را. در حالی که، شما ملزم به عوارض جانبی مختلف ناشی از دیالیز و پیوند کلیه. و این عوارض جانبی به شدت تهدید امید به زندگی خود را.

در چین، طب سنتی چینی به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه برای سال های بسیاری استفاده می شود. و بسیاری از دکتر کلیوی را پیشرفت بسیار بر اساس طب سنتی چینی، در حال توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این درمان با هدف از بین بردن مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات با بهبود عملکرد کلیه است. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی و فعال کردن گردش خون، خون و اکسیژن کافی را می توان به کلیه مستقیم تحویل داده است. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج و به طور طبیعی ترمیم کنید. همراه با سلول های کلیه دوره نقاهت و بافت ها، عملکرد کلیه خود را نیز می توان به تدریج بهبود، در عین حال، امید به زندگی خود نیز می تواند به طور طبیعی طولانی مدت.

آیا شما یکی از با مرحله 4 نارسایی کلیه که می خواهند به یک زندگی دیگر؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای کسی که با مرحله 4 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.