چگونه می توانم یک زندگی بهداشت در کلیه مرحله نارسایی با طب چینی

دو شنبه 9 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه می توانم یک زندگی بهداشت در کلیه مرحله نارسایی با طب چینی

این معمول دیده می شود که بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک زندگی عادی ندارد از آنها مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده میشود. بر این اساس، بیماران مشتاق به دانستن چگونه می تواند یک زندگی شاد در مرحله نارسایی کلیه آنها زندگی می کنند با طب چینی می باشد.

به طور معمول، بدن ما را به غذاهای ما هر روز خوردن، که ایجاد ضایعات محصولات و مواد مفید در خون قابل هضم باشد. هنگامی که جریان خون از طریق کلیه ها، اندازه کوچک از مواد، مانند کراتینین و آب می شود از بدن دفع می شود در حالی که اندازه بزرگ از مواد بیش از حد بزرگ را از طریق سوراخ عبور و پس از آن اندازه بزرگ از جوهر ها را به بدن جذب می شود دوباره، که کمک می کند تا خون کافی، اکسیژن و تغذیه به بدن است. زمانی که عوامل مختلفی از قبیل مدت طولانی تر از فشار خون بالا، اختلال کلیوی ژنتیکی، اختلال سیستم ایمنی بدن و اختلال کلیوی ژنتیکی، توانایی دفع ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی و جذب مواد مفید در خون کاهش یافته است. در نتیجه، با نشت پروتئین در ادرار و رسوب مواد سمی در خون، بیماران اغلب اجرا در معرض خطر به تجربه علائم مسمومیت های مختلف و عوارض و سپس، آنها را زندگی پر از بدبختی منجر شود.

چگونه می توان آنها یک زندگی شاد با طب چینی زندگی می کنند؟

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده اند برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی اساسا. درمان طبیعی سموم حذف درمان، میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، پا حمام تشکیل شده است.

سموم حذف درمان است به دفع ضایعات محصولات و مواد سمی از بدن، که نه تنها فراهم می کند یک محیط داخلی سلامت به کلیه بیمار تعمیر، بلکه باعث بهبود بهره وری از کلیه درمان داروها. بنابراین، سموم حذف از بدن نقش مهمی در کمک به تعمیر بیماران بیماری کلیه بیمار ایفا می کند.

میکرو چینی پزشکی درمان کار به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه در بهداشت و محیط زیست پاک از طریق یکی از راه های گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، انجامشده التهاب و انعقاد خون است.

با کمک این درمان، برخی از علائم خاطرات خود را زنده و پس از آن شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا برای مدت طولانی لذت ببرید. آیا شما می خواهید به یک زندگی سلامت با طب چینی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2160.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم یک زندگی بهداشت در کلیه مرحله نارسایی با طب چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.