انتخاب جایگزین برای بیمار PKD با مرحله نارسایی کلیه 3

شنبه 7 اسفند 1395
ن : lafee

انتخاب جایگزین برای بیمار PKD با مرحله نارسایی کلیه 3

بیمار مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) که به مرحله نارسایی کلیه پیشرفت ممکن است دیالیز، درمان جراحی و یا حتی پیوند کلیه نیاز به یک زندگی بهتر است. با این حال، این درمان فقط می توانید وضعیت بیماری به طور موقت مدیریت، که باعث می شود بیماران می خواهید به دنبال برای انتخاب جایگزین برای بیماران مبتلا به PKD مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 3.

بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست های متعدد پر شده با مایع در کلیه مشخص می شود. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست که بزرگ شده، به عنوان یک نتیجه، کیست بزرگ خواهد سلول های کلیه نرمال و بافت ستم، و آسیب به عملکرد کلیه است. اگر آسیب در عملکرد کلیه نمی تواند به طور موثر کنترل می شود، نارسایی کلیه خواهد به مرحله 3، مرحله 4 و یا حتی مرحله 5 نارسایی کلیه پیشرفت. در حال حاضر، دیالیز یا پیوند کلیه معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. با این حال، آنها یک درمان بخشدار برای بیماران نیست.

به منظور ارائه به بیماران انتخاب جایگزین، مقدار زیادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم برای یک مدت طولانی کار می کرد و پس از آن را به جلو یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران با مشکلات مختلف به بیماری کلیوی رسیدگی کند.

اول از همه، سموم حذف درمان استفاده می شود برای پاک کردن دور ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی در خون به عنوان رسوب مواد سمی در بدن نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه تحت تاثیر قرار بهره وری از کلیه درمان داروها. با حذف محصولات ضایعات مختلف، یک محیط بهداشتی و تمیز ارائه شده است برای کمک به کلیه بیمار تعمیر.

و پس از آن، میکرو چینی پزشکی و دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان و دایره درمانی استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار. میکرو چینی پزشکی استفاده شده است به کوچک شدن کیست های کلیه به طور طبیعی توسط دو روش، یکی این است که کوچک شدن کیست کلیه با جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، یکی دیگر این است که ترویج دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار. علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی استفاده می شود تا بیماران عرق زیادی، تا که به ترویج گردش خون از کل بدن است.

انتخاب جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 3 شده اند ذکر شده، اگر شما هنوز شک در مورد این، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5211.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انتخاب جایگزین برای بیمار PKD با مرحله نارسایی کلیه 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.