چگونه می توانم با نارسایی مرحله 3 کلیه سالم زندگی می کنند

جمعه 6 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه می توانم با نارسایی مرحله 3 کلیه سالم زندگی می کنند

بسیاری از بیماران مبتلا تجربه برخی از علائم مسمومیت تا زمانی که به نارسایی کلیه مرحله 3 پیشرفت. این علائم مسمومیت باعث کاهش کیفیت زندگی بیماران، به میزان زیادی. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که چگونه می توانید یک فرد خوبی زندگی می کنند مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 3. لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520.

چگونه می توانید به مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 3 خوبی زندگی می کنند با یک رژیم غذایی سلامت؟
مرحله 3 نارسایی کلیه مرحله کلیدی بیماری کلیوی، که بدان معنی است که بیماران اغلب شروع به تجربه برخی از علائم مسمومیت هنگامی که آن را به نارسایی کلیه مرحله 3 و اگر مرحله 3 نارسایی کلیه نمی تواند به خوبی کنترل شود، آن را به مرحله نارسایی 4 کلیه توسعه پیشرفت است و یا حتی مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی. در زندگی روزمره، اختراع ثبت شده نیاز به نگه داشتن یک رژیم غذایی سلامت، مانند رژیم غذایی کم پروتئین، کم نمک و رژیم غذایی کم چربی. علاوه بر این، آنها نیز نیاز به یک استراحت کیفیت به طور منظم و بالا. به منظور جلوگیری از سطح کراتینین بالا از افزایش، آنها نیز نیاز به اجتناب از فعالیت شدید.

چگونه می توانید به مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 3 خوبی زندگی می کنند با درمان موثر است؟
اگر چه یک رژیم غذایی سلامت نقش مهمی در کمک به بیماران کم کردن سرعت صدمه به کلیه ها بازی می کند، هنوز هم نیاز درمانهای موثر برای کنترل آن.

اگر شما می خواهید برای کنترل صدمه به کلیه ها اساسا، شما باید به دنبال موثرترین درمان، در غیر این صورت، آن عود به راحتی. و پس از آن، در آینده به سوال بعدی، چه موثرترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. به همین دلیل است که آسیب در عملکرد کلیه بدتر و بدتر است چرا که هیچ درمانی برای ترمیم سلول های بیمار و بافت وجود دارد.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این نوع از درمان خارجی و طبیعی است. در این درمان، هستند بسیاری از داروهای گیاهی در این درمان وجود دارد، بیماران عوارض جانبی کمتر از سایر روش های درمانی بیماری های کلیوی را تجربه کنند. علاوه بر این، داروهای گیاهی اغلب به پودر تصفیه شده، در نتیجه بهبود بهره وری از این درمان. علاوه بر این، شما نیاز به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو پر شده با پودر دارو. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون و اکسیژن کافی نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت را می توان با فراهم آوردن خون و اکسیژن کافی در داخل کلیه تعمیر.

آیا شما هنوز هم شک در مورد چگونه می تواند شما را سالم مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 3 زندگی کنند؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم با نارسایی مرحله 3 کلیه سالم زندگی می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.