خواهد مرحله 3 نارسایی کلیه با کراتینین دیالیز 4.7 اجتناب از

پنج شنبه 5 اسفند 1395
ن : lafee

خواهد مرحله 3 نارسایی کلیه با کراتینین دیالیز 4.7 اجتناب از

مرحله 3 نارسایی کلیه مرحله کلیدی بیماری کلیوی، است که در مرحله کلیدی از مراحل بیماری کلیوی است. برای بیماران با نارسایی مرحله 3 کلیه، سطح کراتینین آنها در حال تبدیل شدن بالاتر و بالاتر. معمولا، دیالیز می شود توصیه می شود برای آنها را به کاهش سطح کراتینین بالا. اما، اغلب باعث می شود شما تجربه بسیاری از عوارض جانبی. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که 3 نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 جلوگیری از دیالیز مرحله؟

به عنوان یک ماده در واقع، آیا شما می توانید دیالیز جلوگیری از یا نه، آن به طور عمده در وضعیت بیماری خود را در حال حاضر بستگی دارد. شما در حال استقبال به ارسال آخرین گزارش خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت. این که آیا شما می توانید به دیالیز یا نه جلوگیری از آن به طور عمده در وضعیت بیماری خاص شما بستگی دارد، از قبیل سن، وضعیت بیماری خود را به طور کلی و تاریخ بیماری. بنابراین، ما نمی توانیم به شما پاسخ بگوید دقیقا. چیزی که ما در حال حاضر می توانید انجام دهید این است برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز به همان اندازه که ممکن است. اجتناب از دیالیز دشوار است برای بیماران برای رسیدن به، برای بسیاری از بیماران، دکتر خود را به آنها بگویید که زندگی خود را تحت تهدید اگر دیالیز متوقف شده است. بیماران باید به آن روشن است که چرا شما نیاز به دیالیز. این است که عمدتا به دلیل که شما عملکرد کلیه کمتر و کمتر را تجربه کنند. بدین ترتیب، راه اساسی ترین برای بیماران اجتناب از دیالیز است که به بهبود عملکرد کلیه است. تنها با این راه می تواند 3 نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 جلوگیری از دیالیز مرحله.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان طبیعی به نام میکرو چینی پزشکی برای بیماران بهبود عملکرد کلیه ارائه شده است. این درمان استفاده می شود خارج است. در این درمان، می داروهای گیاهی متعدد تجویز شده برای بیماران با توجه به وضعیت بیماری فعلی شما وجود دارد. با استفاده از فرم های خارجی آن، عنصر کلیدی این درمان می تواند ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. در عین حال، مقدار زیادی از خون و اکسیژن نیز می توان در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. سلول های بیمار و بافت می توان به تدریج تعمیر و سپس عملکرد کلیه خود را نیز می توان به تدریج بهبود یافت. همراه با بهبود عملکرد کلیه، شما دیالیز نیاز ندارد.

بنابراین، چند نفر در حال بررسی وضعیت بیماری خود را با دقت و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خواهد مرحله 3 نارسایی کلیه با کراتینین دیالیز 4, 7 اجتناب از,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.