چگونه می توانید به مرحله 3 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اجتناب از دیالیز

سه شنبه 3 اسفند 1395
ن : lafee

چگونه می توانید به مرحله 3 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اجتناب از دیالیز

مرحله 3 نارسایی کلیه مرحله کلیدی در میان مراحل بیماری کلیوی است. و پس از آن، شما ممکن است برخی از علائم مسمومیت و عوارض همراه با توسعه بیماری کلیه را تجربه کنند. و پس از آن، دیالیز می شود برای بیماران برای از بین بردن ضایعات محصولات و مواد سمی مورد نیاز است. اما، دیالیز است یک تجربه لذت بخش را از طریق رفتن نیست. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که چگونه می توانید به مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 3 متوقف دیالیز؟

به همین دلیل بسیاری از بیماران نیاز به دیالیز است، زیرا که کلیه های شما کمتر قادر به از بین بردن ضایعات مختلف محصولات و مواد سمی از خون به درستی می باشد. از آنجا که کلیه بیمار می توانید محصولات ضایعات و مواد سمی از بدن به درستی از بین نمی برد، شما باید برای پیدا کردن یکی دیگر از درمان مناسب برای کمک به بیمار حفظ زندگی است. در بسیاری از مکان، دیالیز استفاده شود، برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی خود را. در حالی که، برای اکثر مردم، دیالیز است یک تجربه ناخوشایند را از طریق رفتن نیست. در طی فرایند دیالیز، شما اغلب عوارض جانبی بسیاری، از جمله کم خونی، خستگی، گرفتگی عضلانی را تجربه کنند. چه بدتر، دیالیز است راه اساسی ترین برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا نیست. پس از درمان دیالیز، شما هنوز هم سطح کراتینین بالا را تجربه کنند. تا زمانی که شما شروع به سفر دیالیز، شما نمی توانید از شر دیالیز برای بقیه عمر خود را دریافت کنید. علاوه بر این، خروجی ادرار خود را نگه می دارد کاهش اگر خود را در دیالیز برای مدت طولانی تر می باشد. در حالی که، چگونه می توانید به مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 3 جلوگیری از دیالیز؟

به منظور کمک به بیماران دور از دیالیز، تعداد زیادی از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کار برای سالهای زیادی و پس از آن توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی. این یک نرم افزار خارجی است. در این درمان، می داروهای گیاهی متعدد تجویز شده برای بیماران با توجه به وضعیت بیماری خاص بیماران وجود دارد. بنابراین، این درمان می تواند اثرات دقیق ترین دستیابی به ترمیم سلول های بیمار و بافت.

با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج تعمیر. همراه با ترمیم سلول های بیمار و بافت در بدن، خود را به دور از دیالیز برای بقیه عمر خود را حفظ خواهد کرد به طور طبیعی و به تدریج.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانید به مرحله 3 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.