می توانم زندگی طولانی تر با مرحله 3 نارسایی کلیه همراه با پروتئینوری شدید

دو شنبه 2 اسفند 1395
ن : lafee

می توانم زندگی طولانی تر با مرحله 3 نارسایی کلیه همراه با پروتئینوری شدید

به طور کلی، مرحله 3 نارسایی کلیه مرحله کلیدی بیماری کلیوی است. بیماران باید سعی کنید بهترین خود را به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری و طولانی شدن طول عمر به عنوان زمانی که ممکن است. در حالی که، می توانید 3 نارسایی کلیه مرحله با پروتئینوری دیگر زندگی می کنند؟ در حال حاضر، این مقاله به جزئیات را برای شما توضیح دهد. شما همچنین می توانید واتساپ / ویچت + 8618203203537 اضافه کنید. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

چرا بیماران مبتلا به مرحله 3 نارسایی کلیه با پروتئینوری شدید؟

پروتئینوری نشانه بسیار شایع بیماری کلیوی است. به طور معمول، بدن ما را به غذاهای ما هر روز خوردن هضم است. بسیاری از ضایعات محصولات و مواد سمی و مواد مفید توسط این فرایند تولید می شوند. و پس از آن، ضایعات محصولات مانند آب و کراتینین می شود از بدن دفع می شود و مواد پس از آن مفید مانند پروتئین ها و سلول های قرمز خون بیش از حد بزرگ از طریق کلیه عبور می کنند. هنگامی که به عوامل مختلف، مدت خصوص طولانی از فشار خون بالا و دیابت و عفونت کلیه، اختلال کلیوی ژنتیکی است. بنابراین، کلیه کمتر قادر به دفع پروتئین از بدن است. در نتیجه، مقدار زیادی از پروتئین را به ادرار نشت و منجر به پروتئینوری. بدون کنترل موثر، بیشتر و بیشتر بیماران به احتمال زیاد به تجربه پروتئینوری.

می توانید بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی 3 مرحله با پروتئینوری دیگر زندگی می کنند؟

نکته کلیدی برای بیماران به زندگی طولانی تر با پروتئینوری است به بطور منظم احساس مشکل پروتئینوری اساسا. و پس از آن، بهبود عملکرد کلیه یک گام مهم برای بیماران به بطور منظم احساس پروتئینوری اساسا است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy است همچنین برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه ارائه شده است. با بهبود این تابع، مشکل پروتئینوری می توان به طور طبیعی و به تدریج خاطرات خود را زنده. با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل کلیوی به طور مستقیم و ضد التهاب و ضد انعقاد همچنین می تواند توسط بهبود عملکرد کلیه خاطرات خود را زنده تحویل داده است. امید به زندگی را می توان به طور طبیعی همراه با بهبود عملکرد کلیه طولانی مدت.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailuretreat@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانم زندگی طولانی تر با مرحله 3 نارسایی کلیه همراه با پروتئینوری شدید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.