طب چینی واقعا برای FSGS مبتلا به نارسایی کلیه مفید است

یک شنبه 1 اسفند 1395
ن : lafee

طب چینی واقعا برای FSGS مبتلا به نارسایی کلیه مفید است

نام: Alejandrd

سن: 52

جنسیت مذکر

وضعیت بیماری: FSGS، نارسایی مزمن کلیه

6 سال پیش، او از پروتئینوری 1+ و عملکرد طبیعی کلیه رنج می برد.

1 سال قبل، او شروع به از فشار خون بالا رنج می برند و فشار خون 160 / 100mmHg بود.

9 ماه پیش، او تجربه تورم در پایین پاها و خستگی، سطح کراتینین بالا میلی مول / L 460 بود، 24 ساعت مقدار پروتئین در ادرار 6.2 گرم بود. علاوه بر این، او بیوپسی کلیه انجام داد و متوجه شد که او از FSGS رنج می برد. و پس از آن، او با برخی از داروهای پیشنهاد شد به بطور منظم احساس کاهش سطح کراتینین و پروتئین در ادرار.

1 ماه پیش، او از تورم در پایین پاها یک بار دیگر رنج می برد و پس از آن فشار خون او بود 180/100 میلی متر جیوه، هموگلوبین 112 گرم / L بود، سطح کراتینین 550umol / L بود. او به داروهای برای کاهش فشار خون بالا و سطح کراتینین بالا پیشنهاد شد. با این حال، داروهای او در زمان نمی تواند با مشکلات خود را مقابله اساسا. بدتر از آن، وزن خود را با در نظر گرفتن درمان استروئید افزایش زیادی.

به منظور پیدا کردن یک درمان اساسی تر برای مقابله با مشکلات خود، او را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای معالجه آمد.

زمانی که او در بیمارستان ما وارد شدند، یک بررسی جامع انجام شده است به بررسی وضعیت خود. فشار خون بود 140/90 میلی متر جیوه، کراتینین 609 umol / L بود، هموگلوبین 111 گرم / L بود.

بر اساس نتایج این آزمایشها، یک برنامه درمانی علمی است که برای او ساخته شده است. طرح درمان شامل یک سری از درمان، از جمله سموم حذف درمان، میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، پا حمام و داغ فشرده درمان.

سموم حذف درمان استفاده می شود برای دفع مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن، که نه تنها می تواند به صدمه بیشتر در سلول های کلیه و بافت جلوگیری، بلکه بهبود بهره وری از درمان بیماری کلیه است. پس از حذف سموم و مواد زائد مختلف محصولات، یک محیط داخلی درمانی ارائه شده است تا کلیه بیمار تعمیر. بعد، درمان های طبیعی از میکرو چینی پزشکی، دارو حمام، پا حمام استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، انجامشده التهاب و انعقادی در خون، تنظیم فشار خون. این درمان ها ترکیب برای کمک به تعمیر بیماران سلول های بیمار و بافت در داخل کلیه سیستماتیک، به منظور کاهش سطح کراتینین بالا و کاهش برخی علائم اساسا.

با کمک این درمان، سطح کراتینین به 509 umol / L از 609 umol / L کاهش می یابد، مهمتر از همه، وزن خود را کاهش زیادی. علاوه بر این، او عرق زیادی در حالی که انجام درمان های طبیعی، به این معنی که تعداد زیادی از مواد سمی در خارج از بدن همراه با عرق کردن دفع می شود.

آیا شما علاقه مند در داستان خود؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی درمان نارسایی کلیه؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را در زیر ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/patient/5201.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طب چینی واقعا برای FSGS مبتلا به نارسایی کلیه مفید است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.