چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

پنج شنبه 30 مرداد 1393
ن : lafee

چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، برخی از آنها شاید توسط یبوست مشکل. همانطور که ما می توانید تصور کنید، چه هولناک آن است که به تجربه است که اجابت مزاج سفت عبور می کنند. سپس، چگونه برای از بین بردن یبوست در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟ بعد، ما به شما پاسخ بدهد، اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را در اولین بار پاسخ دهید.

1. رژیم غذایی خود را تغییر دهید. همانطور که همه ما می دانیم این است، رابطه نزدیکی بین اجابت مزاج و رژیم غذایی وجود دارد. خوردن بیش از حد کم و یا مواد غذایی بیش از حد خوب می تواند یبوست شود. بنابراین، در زندگی روزانه خود، آن را لازم را برای شما به خوردن میوه های تازه و سبزیجات بیشتر و غذاهای غنی از فیبر و ویتامین ها است.

2. ورزش مناسب. با توجه به شرایط شما، شما باید فعالیت های شدید جسمی جلوگیری از، در حالی که هیچ زندگی ورزش همچنین می تواند به یبوست کمک، پس از آن برای شما مناسب است برای انجام برخی از ورزش مناسب، مانند پیاده روی، آهسته دویدن، یوگا، Taiji و غیره.

3. آب بیشتری بنوشید. اگر شما هیچ ادم، شما توصیه می شود به نوشیدن کمتر از آب 1500ml برای ترویج مدفوع.

4. با روحیه ی خوب نگه دارید. هنگامی که مبتلا به نفروپاتی IgA تشخیص داده، تقریبا تمام بیماران مبتلا به برخی از احساسات منفی از قبیل تنش روانی، افسردگی و بدبینی است، که علت اصلی یبوست. و با روحیه ی خوب خوبی برای بهبود نفروپاتی IgA است.

5. درمان مناسب. این بسیار معمول است برای بیماران مبتلا به یبوست را به مسهل، با این حال، برخی از داروها نیز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین، بسیاری از درمان های طبیعی برای بیماری کلیه، از جمله نفروپاتی IgA وجود دارد. با توجه به کاربردهای بالینی، آنها ثابت هستند که آنها را اثر خوب در درمان بیماری های کلیه و بهبود یابنده علائم آن است. در میان این درمان، تصفیه خون، سلول های بنیادی و طب میکرو چینی Osmotherapy به شما توصیه می شود. اگر شما علاقه، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت و یا یک پیام در زیر، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به تسکین یبوست برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.