باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی

پنج شنبه 30 مرداد 1393
ن : lafee

باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی

باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی

چه باید پرداخت کنم توجه به زمانی که کیست های کلیه پاره؟ این یک سوال رایج در میان افراد مبتلا به PKD یا کیست کلیوی است. اگر شما را هوشیار نیست، کیست پارگی می تواند عوارض جدی ایجاد و تشدید بیماری کلیوی. بنابراین، اگر کیست کلیه شما پاره شود، به دست گرفتن برخی از اقدامات می تواند به شما کمک کند جلوگیری از آسیب بیشتر. بعد، ما به شما امتیاز برای توجه پارگی کیست بگویید.

چه اتفاقی می افتد زمانی که کیست های کلیه پاره؟

1. ادرار خون. ادرار خون یک نشانه اصلی کیست پاره شده است، و ادرار بیماران قرمز تبدیل خواهد شد. به طور کلی، ادرار خونی ناشی از کیست پاره شود و فقط می تواند چند روز طول بکشد.

2. درد. کیست ساده می تواند پاره شود کمردرد می شود، در حالی که آن را نیز می تواند به عفونت کلیه و عفونت ادراری، که همچنین می تواند باعث درد شود. به جز کمر، همچنین می تواند درد شکم می شود.

چه باید پرداخت کنم توجه به زمانی که کیست های کلیه پاره؟

اول از همه، شما باید بدن خود را، به خصوص کمر و شکم محافظت می کند. در زندگی روزانه شما، شما بهتر فعالیت های شدید جسمی و اکستروژن شکم جلوگیری کرده است. علاوه بر این، شما همچنین باید برای جلوگیری از سفت کردن کمربند.

در وهله دوم، رژیم غذایی نیز نقش بسیار مهمی در حفاظت از کلیه ها دارد. غذاهای غنی از فیبر و ویتامین ها هستند، انتخاب خوبی برای شما، علاوه بر این، شما همچنین باید برای جلوگیری از غذاهای ادویه دار، غذاهای سرخ شده، غذاهای شور و شیرینی جات، زیرا آنها می توانند کار کلیه ها و کبد را افزایش می دهد.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم، درمان موثر می تواند به شما کمک کند درمان کیست پاره شود. در مقایسه با جراحی، درمان مناسب تر برای شما می باشد. در چین، طب میکرو چینی Osmotherapy، طب چینی خوراکی و درمان حمام دارو می تواند درد شما را کاهش دهد و درمان بیماری خود را.

در نتیجه، کیست کلیه پاره بدان معنی است که بیماری خود را در مرحله جدی است، اما انجام نمی دهیم تا درمان، چرا که درمان به موقع و مناسب می تواند به شما کمک کند کنترل بیماری و بهبود کیفیت زندگی خود را. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: باید چه کار کنم با توجه به وقتی که کلیه کیست پارگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.