بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز

پنج شنبه 30 مرداد 1393
ن : lafee

بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز

بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز

بیماری کلیه مرحله نهایی آخرین مرحله از بیماری کلیه است، و می تواند توسط بسیاری از بیماری ها، مانند فشار خون بالا ایجاد می شود. همانطور که همه ما می دانیم، درمان های سنتی و رایج برای بیماری های کلیوی مرحله نهایی می دیالیز. در حالی که، آن است که بهترین درمان برای این بیماری نیست. برای مرحله نهایی بیماری کلیه ناشی از فشار خون بالا، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

دیالیز برای بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا:

به طور کلی، دیالیز می تواند کمک به بیماران صورت می گیرد از کلیه ها به حذف نمک اضافی، آب و سایر مواد زائد، که خوب است به میزان فشار خون بالا. با این حال، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث عملکرد باقی مانده کلیوی نمی تواند به طور معمول کار می کنند، که می تواند از دست دادن عملکرد کلیه چپ شود. در موارد اضطراری، شما می توانید دیالیز را انتخاب کنید تا پاک ناراحتی خود و صرفه جویی در زندگی خود را.

به جز دیالیز، هر گونه درمان بهتر برای این بیماری وجود دارد؟

با توجه به تحقیقات بالینی، طب چینی سنتی (TCM) اثر بهتری در درمان داروهای غربی. در حالی که، TCM باید وقت بسیار زیادی را به اثر، بنابراین برخی از کارشناسان بیماری کلیه در چین برخی از درمان های طبیعی بر اساس TCM برای درمان بیماری های کلیوی ایجاد می شود. با توجه به کاربرد بالینی، طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان بهترین درمان در نظر گرفته.

به طور کلی، هنگامی که شما به ESRD توسعه، کلیه ها می تواند نیازهای بدن شما را پشتیبانی نمی شود. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند باعث تحریک کلیه ها بازسازی و بازگرداندن عملکرد کلیه خود را از طریق بهبود هیپوکسی ایسکمی کلیه و اهانت آمیز مجتمع های ایمنی. چه تر است، این درمان هیچ عارضه جانبی و می تواند از معایب دیالیز جلوگیری از. علاوه بر این، کنترل فشار خون خوب است برای درمان ESRD. بنابراین، ACEI و ARB داروها همچنین لازم را برای شما می باشد.

مرحله نهایی بیماری کلیه ناشی از فشار خون بالا، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی است برای شما، علاوه بر این، ما همچنین می توانیم برخی از درمان های دیگر و یا داروهای به عنوان بخشی از درمان خود را، مانند، درمان دارو حمام، ACEI و ARB و غیره استفاده کنید. برای وضعیت شما، درمان به موقع می تواند به شما کمک کند دیالیز جلوگیری و یک زندگی بهتر است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه مرحله نهایی ناشی از فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.