آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک

چهار شنبه 29 مرداد 1393
ن : lafee

آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک

اگر شما یک فرد که از بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) رنج می برند، ممکن است ادرار خون را تجربه کنند. برای هر کس، یک بار از ادرار خون رنج می برند، او خواهد شد بسیار نگران و مشتاق به دانستن دلیل. در اینجا، ما می خواهم به شما که در مورد ادرار خون در PKD نگران نباشید بگویید. بعد، ما به شما علت و درمان آن بگویم، اگر شما هر گونه شک و تردید، ما امیدواریم که شما می توانید با پزشکان آنلاین ما برای کمک رایگان چت.

علت ادرار خون در PKD چیست؟

برای بیماران PKD، دلایل بسیاری است که می تواند ادرار خون وجود دارد. بعد، ما شما را به جزئیات این معرفی. اول، کلیه کیست پاره شود علت از hematuresis است. دوم، رگ های خونی کوچک در اطراف کلیه است که با فشار خون بالا ایجاد می شود همچنین می توانید hematuresis باعث پاره. سوم، برخی از عوارض PKD همچنین می توانید خون در ادرار از جمله سنگ کلیه، عفونت دستگاه ادراری و عفونت کلیه می شود. در نتیجه، ادرار خون یک علامت بسیار شایع PKD است.

چگونه برای درمان ادرار خونی در PKD؟

در چین، درمان طبیعی می تواند به شما کمک کند خون در ادرار از بین بردن بدون عمل جراحی و مصرف دارو. چه درمان است به طوری معجزه آسا؟ بعد، ما به شما حقیقت را بگویید. طب میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که بهترین درمان برای PKD و می تواند کمک به بیماران در ادرار از بین بردن خون.

اول، طب میکرو چینی می تواند کمک به بیماران کوچک شدن کیست از طریق مهار ترشح مایع کیست و ترویج تخلیه آن است. دوم، کلیه نیز برای تنظیم فشار خون، پس از تعمیر کلیه آسیب دیده خوب است برای اصلاح فشار خون است. علاوه بر این، این داروها نیز می تواند رگ های خونی گسترش و بهبود گردش خون. علاوه بر این، این داروها همچنین می توانید سنگ کلیه را کاهش و ترویج آنها را جریان همراه با ادرار.

در نتیجه، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند ادرار خون و عوارض دیگر از بین بردن. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد ادرار خون و PKD، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا نگران ادرار خون در بیماری کلیه پلی کیستیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.