آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین

دو شنبه 27 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین

آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین

نوشیدنی شیرین یک نوشیدنی رایج و محبوب با کودکان مانند نوشابه پر کالری، میوه نوشیدنی، نوشابه های انرژی زا و نوشیدنی های ورزشی است. در میان کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، بسیاری از آنها نیز دوست نوشیدن آنها. بنابراین، می تواند کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک داشته نوشیدنی شیرین؟

در اینجا، ما باید بگویم که برای مردم عادی، آنها را ترویج به نوشیدن نوشیدنی های شیرین، چه رسد به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک. و دلایل آن به عنوان ذکر شده است، لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

1. نوشیدن نوشابه های شیرین عامل عمده چاقی است. در این نظر سنجی نشان می دهد که این نوشیدنی های شیرین حاوی قند زیاد. نگاهی به رده قرمز به عنوان مثال، این نوشیدنی بسیار بیش از 12 گرم قند در یک وعده 12 اونس، و برخی از آنها بیش از 40 گرم از شکر، که معادل آن به حدود 10 قاشق چای خوری شکر و 200 کالری یا بیشتر در یک 12 -ounce خدمت.

دیابت 2. همچنین یکی از خطرات ناشی از نوشیدن نوشیدنی های شیرین است. با توجه به مصرف بیش از حد قند، غلظت قند خون بالاتر از حد طبیعی، که می تواند به قند ادرار شود. در صورت عدم درمان، قند ادرار در دراز مدت ممکن است به دیابت مبتلا شوند.

3. نوشیدن نوشیدنی های شیرین می تواند باعث پوکی استخوان و حتی شکست، برای کودکان، می تواند رشد آنها تاثیر می گذارد و افزایش درد خود را.

علاوه بر این، نوشیدن نوشیدنی های شیرین نیز می تواند نقرس، پوسیدگی، سنگ کلیه و غیره می شود. بنابراین، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید نوشیدنی های شیرین ندارد. و بهترین راه برای فرو نشاندن عطش است برای نوشیدن آب، بنابراین اگر شما از ادم رنج می برند نه، به شما توصیه به نوشیدن آب است.

علاوه بر این، برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، به موقع و درمان موثر می تواند کمک به بیماران توانید از بیماری خلاص شوید و بهبود می یابند به زندگی عادی. و در چین، بهترین درمان برای این طب میکرو چینی Osmotherapy است. اگر می خواهید آن را می دانم، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.

در نتیجه، کودکان با سندرم نفروتیک به حال نوشیدنی شیرین بهتر نیست، زیرا می تواند این بیماری را تشدید کنند. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد رژیم غذایی و یا درمان شما، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما برای مشاوره رایگان مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آیا نوشیدنی شیرین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.