باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه

دو شنبه 27 مرداد 1393
ن : lafee

باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه

باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه

باید وزن مناسب را حفظ کنم اگر من بیماری کلیه دارند؟ این یک سوال رایج در میان این بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. آیا رابطه بین وزن و بیماری کلیه وجود دارد؟ آیا شما با این سوال مشکل، اگر بله، لطفا خواندن مقاله زیر را به پیدا کردن جواب ادامه. هر گونه سؤال دیگر، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، و ما شما را در اولین بار کمک خواهد کرد.

آیا شما متوجه است که مردم چاق هستند احتمال بیشتری از دیابت است که می تواند به بیماری کلیوی کمک رنج می برند؟ علاوه بر این، چاقی نیز یکی از عوامل که منجر به بیماری های کلیوی است. بدیهی است، حفظ وزن مناسب خوب است برای جلوگیری از بیماری کلیه است. همچنین، اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، شما نیز باید برای حفظ وزن مناسب. است که می گویند، اگر شما چاق هستند، شما نیاز به از دست وزن برای حفظ سلامتی شما.

سپس، چگونه به حفظ وزن مناسب را برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه می شود؟ اول، خوردن مواد غذایی سالم، اجتناب از خوب چرب و مواد غذایی شور، حفظ ویتامین ها و فیبر به اندازه کافی. دوم، انجام ورزش های مناسب، و جلوگیری از خستگی. سوم، نگه داشتن یک روحیه ی خوب و ایجاد اعتماد به نفس در غلبه بر این بیماری است.

در نتیجه، حفظ وزن مناسب خوب است برای درمان بیماری کلیه است. همانطور که می توانید تصور کنید، یک درمان مناسب ضروری است. اگر شما در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، درمان مناسب ممکن است برای معکوس کردن بیماری خود را. در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین، بسیاری از درمان های طبیعی وجود دارد هدف در درمان بیماری کلیه است. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است یک درمان خوب برای بیماری کلیوی. این می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز. اگر شما علاقه مند در درمان ما، شما می توانید با ما تماس بگیرید، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: باید یک وزن مناسب را حفظ I اگر من بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.