چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به

یک شنبه 26 مرداد 1393
ن : lafee

چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به

چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به

چه باید کلیه بیماران بیماری در PregnancyIt توجه به واقعا خوش شانس برای زنان مبتلا به بیماری کلیوی می شود مجاز به باردار است، چرا که بسیاری از بیماران با بیماری مزمن کلیه گفته می شود که آنها تا به حال بهتر است باردار به علت بیماری خود است. اما در دوران بارداری، این مادر باردار نیاز به برخی از اقدامات برای اطمینان از ایمنی از خود و جنین خود را. سپس، آنچه که باید بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توجه به در دوران بارداری بر روی زمین؟

مراقبت های عمومی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در دوران بارداری:

1. یک رژیم غذایی سالم مصرف کنید. با در نظر گرفتن مواد مغذی به اندازه کافی و مکمل ویتامین ها به اندازه کافی خوب به منظور افزایش فیزیکی و کاهش احتمال عفونت است که می تواند این بیماری را تشدید و حتی منجر به نارسایی مزمن کلیوی هستند.

2. توجه به سلامت. پوست و دندان را تمیز نگه دارید، اغلب لباس ها شستن و حمام، جلوگیری از عفونت پوست و پوسیدگی دندان.

3. خواب به اندازه کافی نگه دارید. خواب با کیفیت بالا خوب است برای کنترل بیماری، و همچنین افزایش ایمنی بیمار.

4. گرم نگه دارید. لازم است برای شما برای جلوگیری از کلوخ و گرم نگه داشتن به موقع، زیرا آنها می توانند به جلوگیری از ابتلا به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی سرد و دیگر کمک می کند.

چگونه برای مقابله با تورم و فشار خون بالا برای زنان باردار؟

از آن آسان است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از ادم و فشار خون بالا رنج می برند. هنگامی که ادم یا افزایش حملات فشار خون شما، شما باید برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم باعث نارسایی قلبی. علاوه بر این، شما همچنین باید برای دوباره پر کردن پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری برای اصلاح hypoproteinemia. اگر فشار خون شما کنترل شده نیست و همچنین، شما نیاز به گرفتن برخی از داروهای ضد فشار خون بالا، تحت آموزش دکتر است.

علاوه بر این، در زندگی روزانه خود، شما همچنین باید برای جلوگیری از داروهایی که دارای سمیت کلیوی، مانند جنتامایسین، استرپتومایسین، کانامایسین، آسپرین، داروهای سولفا و غیره.

در حال حاضر، اشاره می کند که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توجه به در دوران بارداری شده اند ذکر شده، ما امیدواریم که شما می توانید آنها را در ذهن داشته باشیم. اگر بیماری بیمار کلیوی است که مجاز به دریافت درمان باردار، در اوایل و موثر هستند ممکن است به شما کمک کند رویای تو را در تحقق. اگر شما میخواهید بدانید که درمان های طبیعی ما، شما خوش آمد به ارسال اطلاعات خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید کلیه بیماران مبتلا به بیماری در دوران بارداری توجه به,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.