چه درمان می پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن

جمعه 24 مرداد 1393
ن : lafee

چه درمان می پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن

چه درمان می پروتئینوری برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن

چه درمان هایی می تواند پروتئین برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن؟ برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن، پروتئینوری یک علامت شایع است. اگر درمان نشود، پروتئینوری می شود یک عامل تعیین کننده است که تشدید بیماری کلیوی افزایش می یابد و میزان مرگ و میر. بنابراین، درمان به موقع می تواند بیماری را کنترل و پاک همه علائم را ندارد.

طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی برای پروتئین های ناشی از نفریت مزمن است، زیرا می تواند آن را از ریشه درمان کنند. دلیل اصلی که چرا پروتئین جریان از کلیه ها آسیب دیده است، چرا که هر دو میزان فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده (GFR) و کلیوی بازجذب لوله همچنین می تواند به پروتئین منجر شود. و هنگامی که میزان پروتئین ادرار بیش از 3.5G در هر 24 ساعت، که پروتئین های سنگین نامیده می شود.

میکرو چینی پزشکی است مواد تشکیل دهنده فعال بهتر، که می تواند به کلیه ها به طور مستقیم و به سرعت دریافت کنید. این داروها می توانند مجتمع های ایمنی و بافت بیمار سپرده در غشای پایه گلومرولی (GBM) از بین بردن. علاوه بر این، آنها همچنین می توانید GBM آسیب دیده تعمیر. هنگامی که GBM ها تعمیر، GFR نیز خواهد شد به حالت عادی بهبود یافته و می تواند پروتئین جلوگیری از جریان را. است که می گویند، می تواند پروتئین برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن از بین بردن.

به جز پروتئین، این درمان همچنین می توانید سایر علائم نفریت مزمن، مانند hematuresis، سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا، درد پشت و غیره را حل کند. اصلی سه تابع از این درمان را ترویج گردش خون و از بین بردن انسداد در کانال، از بین بردن حالت سکون و تعمیر سلول های کلیه ها آسیب دیده و بافت. از آنجا که این درمان، از خارج استفاده می شود، بیماران می توانند از درد ناشی از عمل جراحی و تلخ از داروهای خوراکی را آزاد کند.

علاوه بر این، یک درمان خوب است به اندازه کافی برای درمان این بیماری از ریشه نیست، علاوه بر این، یک سبک زندگی سالم و نگرش خوب نیز نقش بسیار مهمی بازی کند.

در نتیجه، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند پروتئین برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن در صورتی که شما بهتر می توانید با این درمان پیروی از بین بردن. چه تر است، آن را نیز می تواند به شما کمک کند بیماری کلیوی را بهتر اگر شما در مراحل اولیه می باشد. هر گونه سؤال، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: http://www, kidneyfailureweb, com/proteinuria/2299, html,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.