آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر

چهار شنبه 22 مرداد 1393
ن : lafee

آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر

آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر

PKD، مخفف بیماری کلیه پلی کیستیک، یک بیماری ژنتیکی شایع است. به طور کلی، این حمله این بیماری در بزرگسالان بیش از 36. شیوه زندگی با این حال، ناسالم اتفاق می افتد و برخی از بیماری همچنین می تواند از حمله این بیماری شوند. سپس، می تواند غذا خوردن پروتئین بیش از حد را PKD به بدتر؟

اگر شما یک بیمار PKD است، دکتر شما ممکن است به شما توصیه می به مصرف پروتئین را کاهش دهد. به همین دلیل است؟ پروتئین یک ماده ضروری برای حفظ سلامتی ما است، و هر روز ما نیاز به خوردن پروتئین زیادی به نگه داشتن سالم است. به طور معمول، پروتئین را می توان در کلیه متابولیزه رزرو بخش مفید و تخلیه بی فایده است. اما برای بیماران مبتلا به PKD، کلیه خود را بر اساس کیست کلیه فشرده و نمی تواند به طور معمول کار می کنند. بیش از حد مصرف پروتئین زیاد می تواند بار از کلیه ها را افزایش می دهد و باعث تشدید آسیب کلیوی. بنابراین بیماران نیاز به غذا خوردن پروتئین با توجه به شرایط خود.

به منظور محافظت از کلیه چپ خود و جلوگیری از PKD خود را بدتر از رفتن، شما همچنین نیاز به توجه به سایر مواد مغذی مصرف به جز پروتئین. به طور کلی، رژیم غذایی از PKD باید کم پروتئین، کم نمک، کم چربی، کم پتاسیم، فسفر کم، ویتامین ها و فیبر بالا باشد. اگر شما نمی دانید که چه رژیم غذایی برای شما مناسب است، قابلی اطلاعات خود را به ترک زیر می باشد و ما می توانیم یک طرح رژیم غذایی مناسب برای شما طراحی کنند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از PKD خود را بدتر، درمان به موقع و موثر ضروری است. در اینجا، ما در حال حاضر به شما برخی از درمان های طبیعی است که برای PKD موثر هستند معرفی، و ما امیدواریم که شما می توانید به توجه به آنها پرداخت، چرا که آنها می توانند به شما کمک کند جلوگیری از نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز. درمان های طبیعی ما در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پزشکی خوراکی چینی، درمان حمام دارو. اگر می خواهید آنها را بیشتر می دانم، شما خوش آمد به ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com هستند، و ما شما را به زودی پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می خوردن پروتئین بیش از حد را PKD برو و از همه بدتر ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.